• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wegens beeindiging hobby

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Denzzl

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juni 2005
Berichten
90
omdat ik er totaal geen tijd meer in steek en ook geen zin heb om weer opnieuw te beginnen wil ik van al mijn spullen af. in de loop der jaren is het toch een flinke studio geworden. ik hoop alles in 1 koop kwijt te zijn. voor 7000 krijg je er alles bij tot en met het meubel aan toe mocht je er interesse in hebben. hier komt een lijstje.

-------------------------------------------------------


Akai:
MPC2000XL (DE sequencer/sampler. 32 mb geheugen 8 xtra outs. incl scsi spulletjes(HD, cdrom) en soundcd. 700 euro)
AR900 (uitgebreide(!!) effectprocessor. defect: display is heel vaag en knippert maar alles werk wel gewoon. 15 euro)


Spectral Audio:
Neptune (dikke analoge synthesizer, met midi. 75 euro)


Korg:
Electribe MX (alles in 1 groove box met buizen. alle soorten muziek mee te maken. 450 euro)


Quasimidi:
The Raven Max (keyboard/synthesizer met RETRO sounds. dance/trance enz. met extra expansieboard en keyboard standaard. 400 euro)


Casio:
RZ-1 (drumcomputer + 4 sample plaatsen. bekende hardhouse sound. 40 euro)


Yamaha:
RM1X (live sequencer, synthesizer en drumcomputer in 1. 200 euro)
REV500 (mooie digitale galm effect apparaat. 200 euro)
01V96 v2 + MY8-AD24 (digitale mixer met uitbreidingskaart NIEUWSTAAT! ada8000, C02 en kabels inbegrepen. 2500 euro)


Roland:
S760 (goede sampler met mooie filteropties. 10mb geheugen. 150 euro)
tr-606 (analoge drumcomputer MET individuele outputs. 250 euro)
RE-201 (analoge echo! met verengalm + nieuwe tape. 250 euro)
RE-501 (analoge echo! met chorus en verengalm. 450 euro)


D&R:
Stereo verengalm model 1 (analoge verengalm! met filter, mist 2 knoppen verder goed. 40 euro)


Touched by Sound:
VSR-3 Vintage Spring Reverb (analoge verengalm! 40 euro)


Electrix:
Filterfactory (heerlijke en nauwkeurige filter. 75 euro)


Monarch:
Digital Delay EEM-3000 (digitale delay. defect: wanneer hij warm wordt gaat hij raar doen. 10 euro)


Boss:
PS-3 (delay en pitchshifter gitaarpendaaltje. 30 euro)


Arion:
Metal Master (gitaarpendaaltje, distortion. 10 euro)


Alesis:
3630 (standaard 2 kanaals compressor. 75 euro)


Digitech:
VCS-1 (hele goede studio buizencompressor. 300 euro)


Behringer:
MX8000 (Analoge mengtafel met meterbrug, 24ch inline, 24ch monitor, 6stereo ingangen, 8 subgroepen. incl 2x PX2000, multikabels en 2 gooseneck lights. 700 euro)
2x PX2000 (48 kanaals patchbay. in combinatie met mx8000.)
ada8000 (8 kanaals AD DA converter. alleen in combinatie met de 01V96)


M-Audio:
C02 (digitale donverter, van optisch naar coaxiaal en andersom, met kabels. alleen in combinatie met 01V)


Spirit:
Absolute 2s (studio monitoren, zijn in goede staat, eventueel met versterker. 150 Euro)


---------------------------------------------------------


liefst in 1 koop voor 7000 euro. je krijgt dan echt alles mee. meubel, tientallen meters kabels/multikabels, grote 19" rack etc (al het studio spul). alles is werkend te zien en te proberen bij mij thuis. alles heeft in een rookvrije zolderkamer studio gestaan.

mail: dennis_dhl@hotmail.com

bvd.
Dennis
 
gezien de hoeveelheid reacties die ik krijg kan het even duren voordat ik antwoord. aub geduld. ik antwoord op ieder berichtje. geen zorgen.
 
de neptune en filterfactory zijn verkocht! :okdan: bedankt kevin. veel plezier ermee.
 
nog meer dingen verkocht:

the raven
spirits absolute 2s
boss ps3
touched by sound vsr3
casio RZ1
 
jongens, even een update. ongeveer de helft is gelukkig al verkocht. helaas wel de goedkope helft. mede door wat extra financiele tegenslagen ben ik enigzins genoodzaakt om ALLES te verkopen en het liefst DEZE week nog... daarvoor zal ik de prijzen laten zakken. hier een update:


Akai MPC2000XL (DE sequencer/sampler. 32 mb geheugen 8 xtra outs. 600 euro)

Korg Electribe MX (alles in 1 groove box met buizen. alle soorten muziek mee te maken. 400 euro)

Yamaha RM1X (live sequencer, synthesizer en drumcomputer in 1. 200 euro)

Yamaha REV500 (mooie digitale galm effect apparaat. 150 euro)

Yamaha 01V96 v2 + MY8-AD24 (digitale mixer met uitbreidingskaart NIEUWSTAAT! 1800 euro!!)

Monarch Digital Delay EEM-3000 (digitale delay. defect: wanneer hij warm wordt gaat hij raar doen. 10 euro)

Arion Metal Master (gitaarpendaaltje, distortion. 10 euro)

Alesis 3630 (standaard 2 kanaals compressor. 60 euro)

Behringer MX8000 (Analoge mengtafel met meterbrug, 24ch inline, 24ch monitor, 6stereo ingangen, 8 subgroepen. + 2 gooseneck lights. 600 euro)

2x Behringer PX2000 (48 kanaals patchbay. 25 euro per stuk)

Behringer ada8000 (8 kanaals AD DA converter. incl 2 optische kabeltjes 100 euro )

M-Audio C02 (digitale donverter, van optisch naar coaxiaal en andersom. 40 euro)



groeten
dennis
 
het volgende is verkocht:

- 2X patchbays
- electribe
- 3630 comp


komop mensen! ik heb nog 2 prachtige en in zeer goede staat mengtafels te koop!

TEVENS een mooie zwarte 19" rack van 18he hoog incl wat 19" kleingoed en ventilatie plaatjes enz..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top