Roland DS50 monitor gevallen wat nu?

Krieshna

Ingeburgerd
Lid sinds
26 december 2004
Berichten
82
Beste muziekvrienden,

Ik heb een vraagje met betrekking tot mijn Roland DS50 monitor.

Een standaard begaf het en donderde de boel van ongeveer 1,5 meter hoog naar beneden.

(overigens op mijn Pocher schaalmodel Ferrari F40 + speciaal op maat gemaakte vitrinebox ervoor.. )

Nu weet ik niet of mijn monitor beschadigd is, optisch ziet alles er wel ok uit.

Is het handig dat ik hem gewoon aansluit en uittest of is het verstandiger om het naar de dealer (of Roland) te sturen voor een check?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,
Krieshna

Foto=3D3FUOAF
 
knap kl@te.
maar zou inderdaad eerst zelf even kijken/luisteren.
 
lijkt wel een tno test lab :)
 
Origineel geplaatst door Niel
ik zou hem aanzetten en kijken/luisteren hoe en wat. Heb je nog garantie ?

:erm: Laten vallen valt naar MIJN weten echt niet onder de garantie...

Lullig ja, 'k zou 'm gewoon ff zelf testen. Als je 'm na laat kijken zitten er (zeeer waarschijnlijk) kosten aan vast, ookal is ie verder goed.
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:erm: Laten vallen valt naar MIJN weten echt niet onder de garantie...

Lullig ja, 'k zou 'm gewoon ff zelf testen. Als je 'm na laat kijken zitten er (zeeer waarschijnlijk) kosten aan vast, ookal is ie verder goed.

Dat dit niet onder garantie valt lijkt mij vrij duidelijk. Waar ik meer op doelde was of het (zelf) aanzetten eventuele schade van binnen kan verergeren...

Trouwens echt raar joh, al mn andere apparatuur blijft goed hangen, maar hierbij is dat hele ding met 3 schroeven + pluggen uit de muur geschoten :s....

wanneer ik mn muziekinstallatie weer op orde heb moet ik maar naar mn Ferrari kijken, voorruit kapot + lakschade (en dan heb ik t nog niet over de vitrinebox.....
 
niet zo raar....

niet zo raar....

doordat de monitor geluid en dus trillingen veroorzaakt is er blijkbaar op de pluggen steeds meer ruimte ontstaan..
check in ieder geval alle schroeven van de rest van je spul, een gewaarschuwd mensch...;)
 
Re: niet zo raar....

Re: niet zo raar....

Origineel geplaatst door hisolid
doordat de monitor geluid en dus trillingen veroorzaakt is er blijkbaar op de pluggen steeds meer ruimte ontstaan..
check in ieder geval alle schroeven van de rest van je spul, een gewaarschuwd mensch...;)


bedankt voor de tip!!! :biertje:
 
Back
Top