nord modular kaduuk ?

Origineel geplaatst door Leo
jazeker, op de foto wel. ...

Inderdaad Rob Hordijks oude Nord Modular. De aan/uit knop is een toevoeging van mij.
Hoewel deze NM Classic een zeer laag serie nummer heeft, is het niet een Beta model, hetgeen het rode knopje suggereert (alle productie modellen hebben een gewoon zwart knopje) Ik heb thuis een NordLead1 met een zwart 'Store' knopje. Ra, ra, hoe kan dat? :)

Wout
 
ik had ook al problemen met de outputs van mijn nord lead 2 ,maar dat bleek nog een oude os te zijn (1.04)
Kan je upgraden door middel van een rom board ,de uyitleg van clavia was dat de dsp chips soms niet in synnc werden opgestart waardoor de audio van sommige outputs naar de verkeerde outs werden gezonden ...
Anyway ...mijn nord mod deed het in het begin echt wel goed en nu niet ..maar ik kan er wal mee leven ,die headphone outputs gebruik k zelden of nooit ...alle andere outputs werken perfect mono..
Kga gewoon doorsparen voor een g2, ik haal gewoon de meest rabnzige vette dingen uit die demo ...goeie zet dus van clavia om hun product te promoten ....I'm convinced .
 
Back
Top