SKALE Tracker, kloon van de DOS klassieker!

Dit is alweer de zoveelste tracker, maar misschien is dit een mooie voor de mensen die nooit verder zijn gekomen dan fasttracker 2. SKALE is namelijk compleet gebaseerd op FT2, maar heeft wel veel functies van de hedendaagse trackers/sequencers, zoals support voor VST instruments etc.

Het mooiste van alles is dat ie (nog) compleet gratis is!
Grote minpunt: SKALE is nog pas v0.7 (BETA) dus sommige VSTi's crashen en ASIO doet het ook nog niet goed. Hopen dat ie later volledig werkt.

http://www.skale.org/ voor meer info. Je kunt hem er ook downloaden;)
 

Attachments

  • skalelogo.jpg
    skalelogo.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 172
Ziet er iig wel leuk uit... Heb het nog niet geprobeerd...beetje te slecht voor de buren nu ;) Ach ben zelf nu helemaal MIDI fan... Zullen er nog genoeg trackie's zijn die het voordeel er nog van inzien???

Vroeger droomde ik van dit soort programma's ;)
 
ziet er wel grappig uit, maar ik ga nu niet meer mijn tijd in Trackers steken. Stel dat je een supertof nummer hebt gemaakt en je laat het een A&R manager horen en hij vraagt waarmee je het hebt gemaakt, dan isie niet blij om het woord "Skale Tracker" te horen....
 
A&R???
en hoezo muziek maken is toch een cratief prosess en het maakt dan toch niets uit waar je het mee gemaakt heb???
 
uhh???? je kan gewoon elk spoor als wav file exporteren hoor?
Tenminste dat kan bij de meeste programma's, dus ik neem aan bij deze ook.
Geen probleem dus voor afmixen in een studio.
 
..en hij heeft midi ondersteuning, heeft alles in zich op leuke tracks mee te maken:dj:
 
Back
Top