Weer eentje .....

gnudde

Fresh Member
Lid sinds
16 september 2002
Berichten
166
Locatie
Boxtel Centrum (rotonde)
Mmm, tja wat zal ik es zeggen. Ik heb altijd een zware tic gehad voor synthmuziek. Tis allemaal begonnen met de J.M. Jarre LP's van mn vader ;) ik was toen 7 ofzo.

Later mezelf helemaal suf getypt op mn Amiga 500 (PROTRACKER, OCTAMED anyone???) en mn Casio keyboardje.... na een tijdje de PC ontdekt als redelijk alternatief voor al die snoeren draden, toeters en bellen.. Ik werk nu voornamelijk met Fruityloops 3.56 en heb (nog) geen echte gear in de zin van synths of mods enz.

Ook ik wil voorzichtig het land van de synths betreden en hier barst het van de tips en tricks, dus ik denk dat ik hier nog wel wat vaker langskom.

Wat ik alvast wil vragen: ik ben opzoek naar een goed en betaalbaar masterkeyboard, dus geen interne geluiden, puur de controller voor het inspelen van de software. wie heeft goeie tips en ervaring... Alvast van harte bedankt en tot ziens hiero...
 
eh welkom
 
DJ41, kheb net van de mod een login en pass gekregen voor de database, dus zal vanavond es wat gaan uppen. In ieder geval bedankt voor het welkom :biertje:
 
de MOD is de mo-de-ra-tor 8)
 
Welkom,

Voor info over een masterkeyboard moet je even zoeken op het forum. Is al redelijk wat over gepost.

groeten van *de* mod :P
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Welkom,

Voor info over een masterkeyboard moet je even zoeken op het forum. Is al redelijk wat over gepost.

groeten van *de* mod :P

OOhhh... ben jij DE mod?? Ik had het kunnen weten! ;)
 
W E L K O M M M !


zeker Jarre, vangelis, kraftwerk, klaus schulze, tangerine dream fans. Dat is een goede basis om rustig wat synthgeluidjes te verkennen in het diepst van hun ziel maar:



"Don't use fruityloops too long, it can seriously damage your interest in making music" :[>

;)

p.

sieeejaaaaa!
 
Origineel geplaatst door Knaller
Welkom!

Waar houd je je zoal op in onze lichtstad?

:okdan:


Ehm.. uhm... *kuch kuch* eigenlijk is het Boxtel... :o: :kont:

En ik heb geen zin om de hele tijd uit te leggen waar Boxtel ligt..... :D en ik vind PSV ook leuk :D en ik wil dr graag bijhoren:D enne .. etc etc etc
 
kheb het al aangepast;)
 
Back
Top