Produceer je liever samen, of werk je liever alleen?

Acid Man

Wie kent acid niet?
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
65
Locatie
Leiden
Tja, weer zo'n vraag waar vele verschillende meningen over toegedaan zijn.

Wellicht is het een leuk item om in de forums te plaatsen. Een plaats waar je niet alleen je spullen kunt kopen of zoeken, maar ook een plaats waar je andere producers kunt ontmoeten (in je regio) en daarmee eens een projectje doen of zo...

In ieder geval ben ik wel benieuwd wat jullie mening hierover is. Ikzelf produceer nu 8 jaar en heb inmiddels een eigen manier van werken (zoals zovelen). Echter heb ik voor mezelf het idee (en gelukkig vinden mijn publisher en platenmaatschappij dat ook) dat ik nu op een nivo ben waarmee ik in ieder geval een goede inbreng kan doen op het moment dat ik samenwerk met andere jongens.

Wat mijn idee hierover is, is dat je op een gegeven moment in een cyclus komt waarbij je eigenlijk toch wel een beetje op dezelfde wijze je traxx gaat produceren en in elkaar draaien. De laatste tijd werk ik met meerdere jongens samen (South Side Spinners-Luvstruck, DJ Jose, DJ Albert en nog wat jongens van het techno label XTRAX) en merk dat ik enorme sprongen maak in de kwaliteit en creativiteit van mijn producties...

Wat mij betreft geef ik de voorkeur aan "random samenwerkingen" waarbij je elkaar op een heel ander spoor kunt krijgen om zo jezelf te kunnen overstijgen... zowel creatief als technisch gezien.

Ben benieuwd wat jullie vinden...

Acid
 
Back
Top