• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Terratec DMX6Fire, Quik Lok acc. en Bespeco verstelbaar/verijdbaar 24 units 19"rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Terratec DMX6Fire, Quik Lok acc. en Bespeco verstelbaar/verijdbaar 24 units 19"rack

Ik heb nog wat spulletjes waar ik niets mee doe.

Terratec DMX6Fire met de volgende specs:

PCI kaart met
3x stereo line out (3,5 mm jacks)
1x stereo line in (3,5 mm jack)
2x CD Audio in. Molex, on board
1x digital CD audio TTL in, Molex, on board

Op het frontkastje zelf zitten de volgende aansluitingen
1x stereo line in (chinch)
1x stereo line out (chinch)
1x stereo phono in, chinch for moving magnets pick ups
1x mono microphone in , 6,3 mm jack
1x stereo digital I/O Tos link optical
1x Stereo digital I/O/ RCA coaxial
1x Midi in en out

Een zeer goede geluidskaart, in zeer goede staat inclusief doos en toebehoren €85,-

Bespeco verijdbaar en verstelbaar 24 units 19"rack
zeer mooi rack, het bovenste gedeelte kun je in diepte stellen. inclusief een zakje met boutjes *D absoluut nieuwstaat € 89,-

Nog wat Quik Lok accessoires waaronder

2x losse 19" ophangrackjes voor een paar units deze moet je aan een stang hangen of dikke houten lat
2x Monitor plateaus (deze kun je in dikke houten lat schuiven)
2x Speaker plateaus met schuine insteekijzers (kunnen eraf gehaald worden)

Ik had namelijk zo'n studio meubel waar dit alles bij zat.. €40,-

deze QL acc. kun je ook nieuw bij ze kopen voor (je raad het al) véél meer geld :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top