ohm cooking - morning girl ( elektro/elektro pop )

Maanstraal

Ingeburgerd
Lid sinds
10 Maart 2005
Berichten
43
Locatie
Gent
hoi hoi

nog een wat geknoeit met fruity loops enz ondertussen heb ik een nord rack 2 bij heb em nog maar 3 dagen
en met school enz nieveel tijd om der echt mee bezig te zijn
maar met dat ik in maard ergens live ga knoeien ( je moet ergens beginnen, kheb medelijden met de mensen die komen luisteren/dansen ) moestek toch nog es wat knoeien
http://users.pandora.be/popsicle/music/muzzic/ohm cooking - morning girl.mp3

valt wel iets mee te doen denkik?
kben nog niet zo goed met drums

groeten
 
De drums zijn nog wat simpel... opzich niets mis mee maar dan zou ik er wat meer mee qua FX, wat chorus of zo'n 'slapback' echo. Verder zou ik wat wel een snare willen horen ipv van die clap. De bassdrum is ook wat aan de lompe kant maar dat kan opzich wel denk ik.

Verder toffe plaat, heeft wel iets in zich om super vet te worden!

Ik moet alleen wel zeggen dat er een rare tegenstelling qua sfeer in de track zit. Ergens heel erg duister en industrieel, anderzijds ook weer heel poppy... ik persoonlijk zou 1 van de twee kiezen en deze helemaal uitbuiten.
 
jah khad dat ookal tegen iemand gezegd dak er beter 2 nummers van zou maken

1 happy pop

en dan een zwaarder elektro maar tijd eh tijd

voor de rest ik ben echt een noobie met drums daar zal ik nog veel op moeten oefenen
tegen het echt zo grooved en dancy is alleja zou da wel fijn vinden alk da kan tegen dak live moet

zou eigenlijk nog eens de tijd dat ik aan die track gewerkt eb mij met de drums moeten bezighouden
en eens goed luisteren naar de drums van mensen die dat wel goed kunnen
 
Back
Top