Welke muziek op je begrafenis/crematie/etc.?

lekker belangrijk, alsof je het nog kan horen.

Tis alleen om een beetje stemming te maken en tranen te trekken. Van owowowow wat is dat jammer dat die gast de pijp uit is; zullen we nu maar de erfenis gaan verdelen dan, want die muziek is erg kut; lol...

Want zoals zo vaak iedereen gaat maar lijstjes opnoemen en klaar. Wat is het nut van zon topic...?

nou gewoon effe 5 nummer sop een rij dan:

1. venom- to hell and back
2. slayer - crypts of eternity
3. necrophagia - cannibal holocaust
4. dark angel - immigrant song
5. misfits - death comes ripping

doei doei
 
Als ik m'm ouders overleef, mogen zij het uitzoeken. Dan word het een rouwdienst in de kerk en is er gewoon klassieke muziek. Geen betere muziek te bedenken dan klassiek en kerk orgel. Als m'n ouders er niet meer zijn, ga ik daar niks over vast leggen. Echt totaal niet boeiend want ik ben dan dood. Maar denk dat klassiek wel het beste is. Of gewoon stilte.
 
lekker belangrijk, alsof je het nog kan horen.

Tis alleen om een beetje stemming te maken en tranen te trekken. Van owowowow wat is dat jammer dat die gast de pijp uit is; zullen we nu maar de erfenis gaan verdelen dan, want die muziek is erg kut; lol...

Want zoals zo vaak iedereen gaat maar lijstjes opnoemen en klaar. Wat is het nut van zon topic...?

nou gewoon effe 5 nummer sop een rij dan:

1. venom- to hell and back
2. slayer - crypts of eternity
3. necrophagia - cannibal holocaust
4. dark angel - immigrant song
5. misfits - death comes ripping

doei doei

gezellige bbq.uhhh funeral...
heavy & weighted
hihi

demijne kweenie ofk al had gezegds...gemeld in deze topic
david bowie ...wild as the wind

some radio head [bv paranoid android

ast ff kan nog wat acid gebral ....aka freddy fresh
mr gasmask ofzoiets ...


en ik kom terug as boom dius pas op ...ill be watching
:stupid
:doei:
 
Als ik m'm ouders overleef, mogen zij het uitzoeken. Dan word het een rouwdienst in de kerk en is er gewoon klassieke muziek. Geen betere muziek te bedenken dan klassiek en kerk orgel. Als m'n ouders er niet meer zijn, ga ik daar niks over vast leggen. Echt totaal niet boeiend want ik ben dan dood. Maar denk dat klassiek wel het beste is. Of gewoon stilte.

oftrouwens ya een simple ...racmaninov-je/ met adaigio 7th minor lijktme trouwens ook zeer geschikt

ach
voorlopig
 
wat mischien iets te ver gaat...William Basinski Disintigration Loops Part 4...en dan gewoon de volle 3 kwartier uitzitten.

dat gaat zeker niet te ver. eigenlijk wel een goede keuze. zo kunnen degenen die flink aan't rouwen zijn nog hun kop tussen de benen steken en drie kwartier spacen.
 
Als ik m'm ouders overleef, mogen zij het uitzoeken.....

:erm: lijkt me lastig.. jij leeft dan nog en je ouders niet..
 
IMPRESSIVE EVENT van Robert Strating

... ondanks dat ik dit nummer heb gebruikt op de openingsdans van mijn bruiloft, zou ik dit nummer ook willen draaien op mijn crematie:

= pop piano, warm en droevig met synthesizers !
 
Depeche Mode: Enjoy the silence
Madonna: Frozen

maar ook klassiek: Ave Verum en Lacrimosa, allebei van Mozart

Blijkbaar ben ik een zonderling die ook klassieke muziek vernoemt. Ben ik nu een nerd in de wereld van de synth-freaks :D ??
 
wow, misschien het enige passende keuze van madonna.
ja, dat of like a virgin. dan loopt iedereen keihard jankend weg.
'touched for the very first time!'
ohja, en toen begon de cd te happeren...
 
Back
Top