Lazy Sundayafternoon - Love You More

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Lid sinds
24 oktober 2002
Berichten
482
Locatie
Amersfoort
Gewoon omdat ik er op een relaxte zondagmiddag/avond ff zin in had. Een chill versie van Racoon, ben eigenlijk wel benieuwd of dit jullie wat kan behagen. Albino op de bas (bas die hoort is over de bas van Racoon heen gezet). Verder wat Virus en Superwave. Intro geluidje is het klassieke EMU fluitje, alleen dan wat lager weggezet. EMU VintagePro is de Wurlitzer met veel Chorus van Steinberg.

Racoon - Love you more (Collenius Sunday Afternoon remix) Enjoy!
 
ik vind het wel lekker relaxed nummertje "lekker hange op de bank, terwijl het buiten regent"
toppie 8)
 
Spijtig dat de link niet meer werkt.
Tegenwoordig hoor ik dit liedje vaak op de radio (4FM), en alhoewel het origineel op zich ook wel mooi is, mis ik toch weer telkens die zalige pads die je hier had bij gezet...
 
Ey, leuke reacties mensen! Bedankt!

Het is inmiddels een vast nummer geworden om de kroeg mee te sluiten, en speciaal voor jullie een nieuwe URL van een net ff iets beter gemasterde versie:

Racoon - Love you more (Collenius - edit)
 
Het is al een nummer om rillingen van te krijgen, maar je hebt het niet ontkracht. Mooie aanvulling. Ik zou hem opsturen naar hen. Wie weet kunnen ze er wat mee. Andere markten aanboren ofzo?

Racoon is cool. DIe mannen kunnen zingen :mega:
 
Back
Top