Bevestigingsthread Beste Track SF 2005 contest

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.647
In deze thread kan ieder die een vote heeft gedaan met de contestvoter bevestigen dat hij of zij een vote heeft gedaan.

Omdat de contestvoter geen password verificatie heeft en geen toegang heeft tot de SF user-password database en wij toch graag willen dat de votes in de contestvoter voor 'echt' kunnen worden aangenomen is gekozen voor deze oplossing.

Ik maak deze thread nu alvast aan zodat ik de voter automatisch door kan laten linken naar deze thread als er een vote wordt verwerkt.

Gelieve <b>niet</b> in deze thread te reageren behalve als het gaat om het bevestigen van een vote.

In deze thread kan je ook een vote intrekken als je je vergist of bedacht hebt, dan delete ik je invoer in de contestvoter en kan je opnieuw voten.

Om te voorkomen dat ik meerdere malen votes moet wijzigen stel ik voor dat 1 malig een vote gewijzigd mag worden <b>tot</b> 2 dagen voor de voting afloopt.
Wie in de laatste 2 dagen een vote doet kan deze dus ook niet meer wijzigen.

Dit om te voorkomen dat men op de laatste dag een tactische zet wil doen om zo de eindscore te beinvloeden.

Dus.. plaats in deze thread even een korte bevestiging, eventueel vergezeld van je gedane vote.
 
Bevestiging:

Vote overzicht:

chrizz
5 Mischa - Ending
4 Demian - Hellfish
3 Dr. RiPsaw - Liquid
2 Trigg - Hevca
1 Bassio - Right where you belong
 
ter bevestiging

ter bevestiging

username Frnzie

Mijn top 5
5punten Alan Frijns - Sonic Relief
4punten Hanz - München
3punten Bartology - Tension Tamer
2punten Dr. RiPsaw - Liquid
1punten Jgeers01 - 2nd Room

Zo ik ga aan mijn inzending 2006 werken!

Gegroet!
 
Yep, gestemd!!


1. Quifster - Jadestone (5 pnt.)
2. Hanz - Munchen (4 pnt.)
3. Dr. Ripsaw - Liquid (3 pnt.)
4. Chilistein - On the Downlow (2 pnt.)
5. JeffreyvR - Funk @ Five (1 pnt.)


Iedereen bedankt voor de inzet!! :biertje:
 
Pim 5
Synthiaks 4
bliebertronic 3
basicsystem 2
ralpf 1

:)
 
pal
5punten Raph - Machine
4punten Fjoesz - Slow
3punten Brmzz - Secrets of the Machine
2punten Elektrovolt - This is not my reality
1punten Disko Moustache - I have Moustache

Puur smaak niet op kwaliteit :-)
 
5punten ProtoHuman - ph-0606 Jellyfishes
4punten Dvdborn - Kiss
3punten C738 - I want to...
2punten Mischa - Ending
1punten Yawgmoth - Whoops!

Puur op smaak en op locatie :D

De "m0n0l0g1x meer dub in de samenleving stichting" wil de aanmoedigingsprijs dit jaar naar Flesje doen :)
 
Origineel geplaatst door Danny
Gestemd ... maar is het wel noodzakelijk om je stemmen weer te geven? Het was toch de bedoeling om anoniem te stemmen, niet :confused:

:doei:

Moet je lekker zelf weten. :)
 
Bevestigd.
 
5punten Synthiaks - Passing Unicron
4punten Turtel - Seifi
3punten Hanz - München
2punten Chinetti - House the Box
1punten Disko Moustache - I have Moustache
 
Bevestigd.

5pt: Quifster - Jadestone
Prachtige track, sounds zijn super, compositie is uitstekend. Heerlijk thema, luistert lekker weg; en ik heb je andere versie met een andere beat mogen beluisteren, en die is helemaal super. Toppertje!
4pt: Hanz - Munchen
Heerlijke track om naar te luisteren, prima sfeer, gave lead. Compositie ook prima.
3pt: Electroshock Piggybank - Skirt Could Strike Bottom
Sterke track, heel interessant om naar te luisteren. Jammer genoeg niet zo goed als de track van vorig jaar, maar toch zeker goed voor de 3e plaats.
2pt: Bartology - Tension Tamer
Lekker sfeer, mooie sounds. Verrassende gitaar in het laatste stuk.
1pt: JeffreyvR - Funk @ Five
Met weinig middelen toch een interessante track gemaakt. Leuke groove, en de sax is erg goed en mooi ingespeeld. De opbouw zou nog sterker mogen (composite klinkt wat vlak), maar het luistert lekker weg.


Eervolle vermeldingen:
Trigg - Hevca (klinkt lekker, helaas een beetje kort, ik mis nog een duidelijke opbouw en thema)
Chilistein - On the Downlow (lekkere groove, goed gespeeld)
Michiel - Spring (Lekker deuntje, mooie sfeer. Waar is de rest?)
Alan Frijns - Sonic Relief (Niet mijn stijl, maar toch goed gedaan)
 
Laatst gewijzigd:
5 ESPB - Skirt could strike bottom
4 C738 - I want to...
3 Trigg - Hevca
2 Chris Dust - Echo
1 Vivo - Satur-djay
 
Ik heb weer genoten dit jaar! :)
Het viel het me echt op dat de muziekstijlen behoorlijk gevarieerd waren.
Kortom, niet alleen maar dance en toch behoorlijk wat 'klassieke synth'-achtige tracks (spekkie naar m'n bekkie :W).
Vond er dit jaar ook behoorlijk wat jazzy spul bij zitten, trouwens!

Mijn punten toekenning:

5punten Bartology - Tension Tamer
Een lekkere sfeervolle track, die rustig begint, en opbouwt tot aan de climax met geweldige gitaarsolo.
Smullen! :okdan:

4punten Quifster - Jadestone
Een track die ik al behoorlijk lang ken, en regelmatig nog kan horen langskomen- zonder slijtageverschijnselen!
Fijne vocals ook... En natuurlijk, als echte Quifster track, tot in de puntjes afgemixt.

3punten Danny - Jewel of the Land
Ik ben al langer een echte Danny / Guy-Lian fan, heb natuurlijk ook zijn prachtige CD aangeschaft.
En deze track is er weer één in de categorie Danny-krakers...
Je kan gewoon horen hoeveel liefde voor het melodische synth-genre, tijd en aandacht voor details er in het nummer is gaan zitten.

2punten Saskija - Vapor Trails
Voor mij was dit 'n complete outsider in de competitie, omdat ik het nummer nog niet eerder had gehoord.
Maar iedere keer als deze track in de playlist voorbij kwam, ging het volume een paar tandjes omhoog. :D
Lekkere, semi-ambient muziek met voor mij een ietwat duistere ondertoon. Dat horen we graag!

1punten Brmzz - Secrets of the Machine
Ondanks dat Dance niet zo mijn stijl is, toch één nummer uit deze categorie.
Tot in de puntjes uitgevoerd qua opbouw, mix en geluidenkeuze, al mis ik af en toe een tikje originaliteit.
Een lekkere track voor in de auto!
 
Back
Top