[GEVRAAGD] Korg Kaoss Pad KP1

Status
Please reply by conversation.

Fearwind

Ingeburgerd
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
65
Locatie
Sittard
Beste Synthfreaks :)

Ik ben op zoek naar 2 Korg Kaoss Pads (KP1)

Ik ben bereid om 80 - 90 euro te betalen voor Koass Pad die in goede staat is. (Zeer belangrijk: in goede staat ;) )

Wie heeft er een / of 2 Kaoss Pad(s) in huis en wil per KP 80 - 90 euro voor vangen?

Greetz,
Fearwind


Of als iemand nog een KP2 variant te koop heeft staan voor rond de 180 euri, ook bespreekbaar :)
 
Re: [GEVRAAGD] Korg Kaoss Pad KP1

Origineel geplaatst door Fearwind
Of als iemand nog een KP2 variant te koop heeft staan voor rond de 180 euri, ook bespreekbaar :)

Misschien bespreekbaar van jouw kant, maar ik denk niet dat iemand zijn KP2 van 349 euro nieuw (zie feedback site) voor een fooi gaat verkopen.

Ik denk dat je voor een KP2 eerder moet denken aan een 250 euro ongeveer en voor een KP1 rond de 125.

succes!

-C-
 
lol :) voor de KP2 is idd 250 normaal, goedkoopste heb ik een tijdje geleden voor 180euro 2e hands op speurders gezien. (Maar omdat ik op da tmoment geen geld had ook niet kunnen aanschaffen) Maar voor een KP1 is 90 echt wel een goede prijs, zie op dit forum een KP!, met doos en handleiding voor 90 euro (Alelen omdat ik geen contact krijg met de verkoper heb ik daar de hoop opgegeven.), dan bied ik waarschijnlijk echt niet te weinig voor de KP1 :) (@ marktplaats staan ze af en toe voor de 80 / 90 euro, maar op dit moment helaas niet.)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top