Moderatie na hulpverzoek over (vermeende) illegale software

Ja dat weet ik Yoozer, ik bedoel meer een manual met een mooie deftige kaft en een glimmende doos om op de foto te zetten.

Ik heb ook geen abonnement op een krant trouwens.

Crap :(
 
Het staat in de handtekening van Acidfever en toch laat iedereen zich nog vangen!

"Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience"

Kunnen we dan geen apart forum onderdeel maken voor zo een vragen? Een onderdeel dat we niet zien staan op het forum :engel:
 
zonder al dit soort software issues hoef je ook veel minder te modereren...

win-win situatie dus
 
+ 1 :okdan:

....Overigens zijn er hier weinigen als jij die heel diverse vragen op een erg hulpzame en geduldige manier beantwoorden, dat valt me telkens weer op.
En dat wilde ik effe kwijt...
 
Misschien moeten we het forum alleen toegankelijk maken voor hardware browsers.
 
Ja dat weet ik Yoozer, ik bedoel meer een manual met een mooie deftige kaft en een glimmende doos om op de foto te zetten.

Ik heb ook geen abonnement op een krant trouwens.

Crap :(

De kranten krijgen steeds meer last van online concurrentie en ze moeten toch op een manier aan inkomsten komen... dus geen krant, geen support! }:|
 
...iemand publiekelijk aan de schandpaal proberen te nagelen...

Da's trouwens nog gelukt ook - maar alleen is het Woodybeck die hangt, niet Yoozer... :D

Stom ook natuurlijk, om nou net zo'n thread te beginnen over iemand die altijd de tijd neemt dingen rustig helemaal uit te leggen. Volgende keer toch maar een gemakkelijker doelwit kiezen. ;)
 
Yoozer heeft wat mij betreft helemaal gelijk:koffie:

en ik persoonlijk had gevraagd om een foto met krant, zittend op een 43,89 meter hoge vlaggenmast, trompet spelend en gelijktijdig een pul zwaar bier naar binnen werkend.

:geslaagd:
 
Yoozer heeft wat mij betreft helemaal gelijk

en ik persoonlijk had gevraagd om een foto met krant, zittend op een 43,89 meter hoge vlaggenmast, trompet spelend en gelijktijdig een pul zwaar bier naar binnen werkend.

... beetje dit idee :D
 

Attachments

  • 419eater.jpg
    419eater.jpg
    14,6 KB · Bekeken: 88
Back
Top