Maak een stukje hardcore

editeditediteditedit 1

editeditediteditedit 1

@Tarabass: thanks voor de snelle reactie. + nee het is niet specifiek van mij.
was een patch (thrillseeka) aan het nabouwen, wat met succes is gelukt, al hoor je dat hier niet zo. de stapel kicks had ik halfuurtje eerder gemaakt, die ik er voor het gemak maar onder had gelegd. stuk voor stuk klinken beide geluiden, maar op elkaar is het euh wat rommelig.

heb er wel wat leuke patches aan overgehouden!
 
editeditediteditedit 2

editeditediteditedit 2

@Leendert: zo lang maak ik geen muziek hoor, dat valt wel mee.
wat de reverb betreft dat heb ik even nagezocht. zit zeer duidelijk (teveel?) over de lead heen, en omdat op het einde ik m ook opendraai op de kick krijg je de illusie dat het hele stukje is verzopen. zal hier eens op letten of gewoon de auxdraadjes doorknippen.
 
Wazig.. Zat een kick te maken kreeg opzich best een dikke kick zonder te layeren ofzo. :)
 

Attachments

  • survivors of hardcore.mp3
    400,1 KB · Bekeken: 43
Laatst gewijzigd:
leendert wanneer komt jou eigen sample cd uit ?
 
icon_popcornsmile.gif
 
8o) ik had vaders een stukje van m'n nieuwe 155 bpm darkcore track laten horen die ik aant maken ben en hij omschreef het als een "zware scheepsdiesel die aant kapotlopen is..."

:biertje: als dat geen kompliment is dan weet ik het niet meer
 
Origineel geplaatst door deniax
leendert wanneer komt jou eigen sample cd uit ?

Geen idee, bij deze heb je voor de geplaatste samples auteursrechten (zie phk topic).. :P

Origineel geplaatst door Chemical
vindt em minder, mag nog veel harder :P Gooi die dist open en varieer iets meer. groeten :kroon:

Uhm.. Harder? Bedoel je dan in volume, zo ja: Ik heb niks op volume afgemixt of gemasterd hoor voor dat kickje.. en bedoel je meer verneukt, dan helaas liever niet, ofja, misschien als ik hem nog sample. Varieer? Dude tis gvd een voorbeeldje voor een kick?! :D

Edit: Fuck ja, wat meer dist idd.. kzal maar weer eens aankloten dan he.. binnenkort ffe mixer halen dan kan ik eindelijk mn Dirty Dog uitproberen die binnen is. :D
 
Origineel geplaatst door Leendert
Geen idee, bij deze heb je voor de geplaatste samples auteursrechten (zie phk topic).. :P



Uhm.. Harder? Bedoel je dan in volume, zo ja: Ik heb niks op volume afgemixt of gemasterd hoor voor dat kickje.. en bedoel je meer verneukt, dan helaas liever niet, ofja, misschien als ik hem nog sample. Varieer? Dude tis gvd een voorbeeldje voor een kick?! :D

Edit: Fuck ja, wat meer dist idd.. kzal maar weer eens aankloten dan he.. binnenkort ffe mixer halen dan kan ik eindelijk mn Dirty Dog uitproberen die binnen is. :D

deze? :P
 
Origineel geplaatst door Leendert
Neen, die van Peavey! :D

Ow, ok :P

Maar je hoeft niet per se een mixer te hebben hiervoor, hoewel t wel beter is met. Maar je kan gewoon de out van je geluidskaart in de in van je vieze hondje stoppen, en dan de out daarvan weer in een in van je geluidskaart.
Moet je wel multiple outputs hebben...
 
mhh.. jah? :o: Maar dan moet ik de ene kant een of andere midi achtige kabel hebben en aan de andere kant een jack ofzo?
 
nope.... midi is voor data, en niet voor audio. Wat je nodig hebt, is 2 mono jack kabels; eentje tussen geluidskaart out en pedaaltje in, en eentje tussen pedaaltje out en geluidskaart in. That's it :)
 
Origineel geplaatst door djrazor
nope.... midi is voor data, en niet voor audio. Wat je nodig hebt, is 2 mono jack kabels; eentje tussen geluidskaart out en pedaaltje in, en eentje tussen pedaaltje out en geluidskaart in. That's it :)

aha alleen bij mij kunnen er van die kleine tulpjes in. geen jacks? (Ik heb een Juli@ geluidskaart gekocht. 2 in en 2 outs.)
 
Origineel geplaatst door djrazor
Dan moet je pluggen van tulp naar jack aanschaffen, of gewoon kabel van tulp naar jack :)

Aha, en waar moeten mn boxen dan in? Die moeten dan dus eigenlijk in de mixer?
 
Back
Top