Maak een stukje hardcore

hm moet alleen wel ff die subbass een keer normaal doen wat dit klonk erg ruk 8o)

ff attachement verwijdert
 
Laatst gewijzigd:
ff met software in elkaar geklooid, beetje kijken of ik wat techno-achtige shizzle kon maken (ala r_AW)
mix is kut heb ik niet op gelet, maar qua idee wordt het al wat...kan niet wachten tot ik dit in me studio kan gaan proberen dit was namelijk iets dat me nooit lukte maar heb nou eindelijk een beetje door hoe het moet
drumloopje is een sample, als ik een serieuze track ga bouwen ga ik uiteraard m'n eigen drumloops bouwen
 

Attachments

  • raw3.mp3
    643,5 KB · Bekeken: 83
> bassio wat een relax nummer ik vindt het in mijn beleving niet echt tot geen hardcore maar dat boeit ook niet klinkt erg lekker dat basslijntje ook mmm heb em al paar keer op repeat staan
 
eigenlijk mis ik die happy hardcore soms best wel :D

heb hier zelfs nog een petje liggen van mental theo waar ik vroeger mee rond liep .....

speedcity ofzo staat erop .... liep ik vroeger gewoon mee rond zonder me ervoor te schamen :D
 
Hey jongens,
my 2 cents...

Het is niet echt hardcore... meer glowsticks techno ofzo.
Vergeef het me maar, ik ben net nieuw hier!! :walker:

http://www.nephilim.nl/leslie/NG_1min.mp3

Gemaakt met Reaktor 5, expres niet teveel mee gemastered om het lekker vuil en hier en daar overstuurd te laten...
heheh..

BTW, hoe maak ik een link naar een bestand met een andere text als de url??
De html staat uit bij mij en ik krijg 'm niet aan...

:dubbel:
 
dit is helemaal geen hardcore hehe, maar wel errug gaaf :halleluja
t is meer opgefokte breakbeat ofzo, die geluidjes doen af en toe een beetje aan de prodigy uit de experience-tijd denken...die samples hebben ook echt iets oldschool, heel tof!

alleen je sound, die zuigt...lijkt wel alsof alle middentonen pleite zijn ofzo, doe daar wat aan en maak dit af :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
volgens mij valt dit meer onder trip hop :)

wel cool btw :walker:
als je m de helft langzamer afspeelt zou t misschien op triphop kunnen lijken hehe
 
Ik heb een hele coole triphopper op garageband...
De song heet Chants Resonique. Ik kan 'm niet deeplinken dus als je 'm wilt horen moet je ff naar deze pagina:

http://www.garageband.com/song?|pe1|S8LTM0LdsaSkYFGyZGA

Ik zie dat je de link ff moet c/pen in je browser!

... ok, schaamteloze zelfpromotie... maar toch...

:verkoght:
 
ja halloo...da's idd wel schaamteloze promotie ja!

voor straf ga ik hem gewoon niet luisteren! totdat er alleen nog maar een linkje staat :W
 
Back
Top