advies nodig voor aanschaf masterkeyboard

Origineel geplaatst door Pietro
Weet iemand nog goeie zaken in de buurt van Alkmaar?

dijkman uit Amsterdam opent binnenkort een zaak in Alkmaar. Ik vind het personeel in Amsterdam heel onvriendelijk maar mischien dat ze in Alkmaar een paar leuke mensen aannemen.

Ik zou voor en MC1000 op de tweedehands markt kijken, kosten ze minder dan 500,-
 
Ik ben vanmiddag even langs twee zaken in Alkmaar geweest. Als eerst naar Spanjaard. Daar wisten ze te vertellen dat Midi Controllers helemaal uit zijn en dat het hardwarematig veel beter klinkt allemaal. 88 keys tellende midi controllers waren al helemaal uit den boze en de persoon die ik sprak zei zelfs dat ze bijna niet meer te krijgen zijn in Nederland. Right.

Beetje vreemd verhaal dus. Waarschijnlijk moeten ze daar van alle synthesizers af ofzo. Ik had verder nog even de Tyrus 2 gecheckt daar en die gast speelde nog even een deuntje met alle toeters en bellen. Geinig ding wel.

Maar goed, ik zocht een masterkeyboard. Ben toen een straat verder naar Dijkman gelopen en daar wisten ze meteen wat ik bedoelde. Ze zijn op dit moment bezig met de spullen van Amsterdam naar Alkmaar te brengen en volgende week hebben ze al wat controllers staan om uit te proberen. (Keystation Pro 88 en dat soort apparaten). Daarnaast kunnen ze in princiepe alles voor je bestellen.

Ik heb het goede adres dus gevonden: Dijkman in Alkmaar. Mét vriendelijk personeel. ;)

Het was vandaag trouwens de eerste dag dat ze open waren. Ze hebben dan ook meteen een folder uitgebracht met aanbiedingen:

http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/aanbieding.htm
 
Origineel geplaatst door Pietro
Ik ben vanmiddag even langs twee zaken in Alkmaar geweest. Als eerst naar Spanjaard. Daar wisten ze te vertellen dat Midi Controllers helemaal uit zijn en dat het hardwarematig veel beter klinkt allemaal. 88 keys tellende midi controllers waren al helemaal uit den boze en de persoon die ik sprak zei zelfs dat ze bijna niet meer te krijgen zijn in Nederland. Right.

LOL! :dubbel:
Als er iets juist niet UIT is, maar nadrukkelijk IN, zijn het wel midicontrollers. Indedaad een duidelijk gevalletje "we willen jou verkopen wat goed is voor onze voorraad" (of zoiets).
Rode kaart voor Spanjaard! :smeris:
 
Origineel geplaatst door Pietro
Ik ben vanmiddag even langs twee zaken in Alkmaar geweest. Als eerst naar Spanjaard. Daar wisten ze te vertellen dat Midi Controllers helemaal uit zijn en dat het hardwarematig veel beter klinkt allemaal. 88 keys tellende midi controllers waren al helemaal uit den boze en de persoon die ik sprak zei zelfs dat ze bijna niet meer te krijgen zijn in Nederland. Right.

Beetje vreemd verhaal dus. Waarschijnlijk moeten ze daar van alle synthesizers af ofzo. Ik had verder nog even de Tyrus 2 gecheckt daar en die gast speelde nog even een deuntje met alle toeters en bellen. Geinig ding wel.

Maar goed, ik zocht een masterkeyboard. Ben toen een straat verder naar Dijkman gelopen en daar wisten ze meteen wat ik bedoelde. Ze zijn op dit moment bezig met de spullen van Amsterdam naar Alkmaar te brengen en volgende week hebben ze al wat controllers staan om uit te proberen. (Keystation Pro 88 en dat soort apparaten). Daarnaast kunnen ze in princiepe alles voor je bestellen.

Ik krijg altijd de neiging om verveeld weg te lopen mits een verkoper zoals een yosti voor me op een toetseninstrument gaat spelen (met idd alle "toeters en bellen" :r )
 
Ensoniq ASR 88 anders??
Heb ie mooi gewogen 88 toetsenboord, + een dijk van een sampler
 
Back
Top