help kheb een krekel in mijn laptop

dit gepiep heb ik ook op mijn interne geluidskaart van mijn laptop. komt bij mij als ik m'n muis beweeg, kennelijk omdat de muis-controller dezelde irq gebruikt als m'n onboard geluidskaart. ik heb een tijdje een externe geluidskaart gebruikt en toen had ik er geen last van. dat kan dus toch wel goed de oplossing van het probleem zijn.

ga eens naar configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer en klik bij 'beeld' op 'bronnen op verbinding'. ga nu naar 'IRQ' en kijk eens welke apparaten er de IRQ van de geluidskaart delen en welke je daar van uit kan zetten.
 
Origineel geplaatst door lafurieetlafoi

ga eens naar configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer en klik bij 'beeld' op 'bronnen op verbinding'. ga nu naar 'IRQ' en kijk eens welke apparaten er de IRQ van de geluidskaart delen en welke je daar van uit kan zetten.


ik heb even gekeken en er is niet meteen iets wat ik kan veranderen.

maar alvast bedankt aan iedereen voor de hulp ik heb nog een laatste oplossing. eens kijken of het werkt :D

gone_insect_spray.jpg
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb even gekeken en er is niet meteen iets wat ik kan veranderen.

maar alvast bedankt aan iedereen voor de hulp ik heb nog een laatste oplossing. eens kijken of het werkt :D

gone_insect_spray.jpg

snel gebruiken dat spul...want krekels planten zich razendsnel voort...
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb even gekeken en er is niet meteen iets wat ik kan veranderen.

Als uiterste oplossing kan je je PC van ACPI-pc naar Standaard-PC zetten, waarbij elk apparaat z'n eigen IRQ krijgt. Maar of dat nou ideaal is, want dat heeft kennelijk nogal wat bijeffecten (dat weet ik niet uit eigen ervaring, misschien nuttig om daar eens wat info over op te zoeken...)
 
help kheb een krekel in mijn laptop

Waar kan ik die track nou downloaden?










Oh, het is geen naam voor een nieuw nummer...:D
 
Mijn advies: Ga nou niet zitten kloten met het aan en uit schakelen van poorten, IRQ's, standby instellingen, of proberen uit te vogelen wanneer je harddisk actief is, modem uitschakelen, etc.... Koop gewoon een externe geluidskaart (wat je toch al van plan was). Grote kans dat je problemen dan zijn opgelost!
 
heel stom antwoord misschien, maar zou t ook storing van een mobiel telefoon kunnen zijn ?

outputs mischien niet goed genoeg afgeschermd ?

anders geen idee.....


suc-6
 
Origineel geplaatst door apollo
Ik dacht dat het een track ging zijn isnie. :D


gelukkig was ik niet de enige :D
 
Ik heb dat ook op de laptop van me Pa. :S
Ik ded weleens rebirth erop maar ben daar maar mee gestopt. Ik werd knetter gek.

Het gaat de hele tijd zo van: Ti ti ti ti Ti ti ti ti Ti ti ti ti etc

Ik weet niet of ik het een krekel vind maar kan me daar goed in vinden. Ik ga eens kijken naar die Infrarood poort zoals in de post hierboven :D

Klinkt wel logisch toch
 
Origineel geplaatst door elbosmogg
klinkt als je infrarood poort. Die kun je best uitzetten.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen krekel meer te bekennen!!!!!! :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

heerlijk zeg, die digitale stilte.

dankuwel, ik begon namelijk gek te worden. :stupid
 
Origineel geplaatst door isnieZot
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen krekel meer te bekennen!!!!!! :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

heerlijk zeg, die digitale stilte.

dankuwel, ik begon namelijk gek te worden. :stupid

Dat je gek begon te worden van dat geluid konden we ons prima voorstellen hoor ;)

Niet nodig om jezelf op te nemen en als bewegend plaatje in je avatar te zetten, we geloven je wel! }:|
 
steek er nu toch maar een externe soundcard in :geslaagd: (je kan bij de meeste gewoon de ASIO4ALL driver blijven gebruiken)
 
Back
Top