• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ROLAND / SAMPLER Accessoires Kit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Klaas

Ouwe rot
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
621
Locatie
Rotterdam
ROLAND RGB-25I verloopkabel om RGB monitoren aan te sluiten op Roland samplers.
WITTY MSX muis die werkt met de Roland samplers.
PHILIPS 14" MSX omschakelbare Monochrome en RGB kleuren monitor, met RGB verloopkabel.
(de Philips monitor heeft zowel Composite Video / SCART / RGB aanluitingen)
Interne APPLE 2x CD-ROM drive met Caddy, ingebouwd in de externe SCSI behuizing.
Externe SCSI Behuizing voor 2 SCSI drives, met APPLE SCSI aansluit / verloopkabel.

Geschikt voor de volgende type samplers
- Roland S-330
- Roland S-550
- Roland S-750
- Roland S-770

Als de S-10/S-50 ook zijn voorzien van dezelfde aansluitingen zijn de spullen ook voor deze samplers te gebruiken.
De APPLE CD-ROM drive met externe SCSI behuizing is volgens mij ook met andere merken te gebruiken.

Ik heb deze spullen dubbel en gebruik ze allang niet meer; wie kan ik hier een plezier mee doen!
Deze set wordt uitsluitend compleet verkocht!

Ik wil er graag 40 euro voor vangen.

Af te halen in Capelle a/d IJssel.
Verzending is helaas niet mogelijk in verband met het volume.
 
Interne / Externe CD-ROM speler voor SAMPLER / MAC / PC

Interne / Externe CD-ROM speler voor SAMPLER / MAC / PC

Ik heb ook nog een nieuwe Plextor UltraPlex 40x speed interne CD-ROM speler, uiteraard compleet met handleiding en bijgeleverde accesoires.

Het betreffend type = PX - 40TSi / T3

Hij is geschikt voor Macintosh / PC en als je sampler hem herkent ook geschikt om ingebouwd in een externe behuizing met een sampler te gebruiken.

Ik heb hem ooit als reserve CD-ROM speler voor mijn Macintosh gekocht, maar na jaren MAC gebruik nog steeds niet nodig gehad; wie kan ik hier blij mee maken!

De nieuwprijs was vijf jaar geleden 250 gulden en ik wil er graag 50 euro voor vangen.

Af te halen in Capelle aan den IJssel of onder vooruitbetaling per post toegestuurd.
De verzendkosten zijn voor de koper en bedragen 5,50 euro!
 
De Roland Samplers Accesoires Kit is Verkocht!

Blijft alleen de Plextor UtraPlex 40x interne SCSI CD-ROM speler nog over.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top