• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 3000, Sintefex CX2000, Pearl Drum X, en veel meer! LAGE PRIJZEN!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Lid sinds
12 juli 2004
Berichten
681
Locatie
Zwolle
Laatste wat er over is van mijn studio, doe alles weg:

Prophet 3000
Zeer zeldzame 2mb sampler van Sequential Circuits met analoge resonante filters.
Had er 2, 1 al verkocht voor 1100.
Laatste product van Sequential. Zijn er maar ongeveer 250 van gemaakt, waarvan een gedeelte buggy is.
Klinkt ongelovelijk goed en heeft een heel unieke diepe sound. Is meer een synthesizer dan een normale sampler.
Zeer uitgebreide modulatie routing ala oberheim, met 2 lfo's, 2 envelopes etc
Dit was DE sampler waar Aphex Twin zijn Selected Ambient Works II mee heeft gemaakt. Zo'n beetje alle sounds komen hieruit en niet een vcs3 of analoge polysynth, this is it. Sounds heeft hij gemaakt met de Sequential sample library. Die ik er ook bijdoe. Verder veel andere sounds, pads etc voor selected ambient works 85-92, polygon window etc komen uit de Prophet 3000. Echt unieke synth met unieke sound.
Je krijgt er een SCSI disk bij met de volledige sample library erop (51 sound sets, 102 disks). Heb ook veel sounds van deze library + sounds van andere libraries op floppy. De sounds die je daarmee kan maken ben je volgens mij de rest van je leven zoet mee.
En je kan er natuurlijk je eigen geluiden in sampelen en bewerken.
Heeft een remote control, is superlekker werken
Ik heb hem ongeveer 8 maand geleden gekacht van winecountrysequential.com in perfecte staat. Helaas is sindsdien 1 voice ermee opgehouden. Dus van de 8 voices werken er nu nog maar 7. Je kan heel makkelijk instellen dat hij alleen die 7 voices gebruikt en je dus geen "dead voice" krijgt. Is dus zonder problemen mee te werken zo.
Verder lijkt het me dat winecountrysequential of iemand anders de voice goed en niet te duur kan repareren, ik heb hier echter zelf geen tijd meer voor en verkoop hem zo.
Prijs Euro 700,-

Sintefex CX-2000
Digitale high-end rack compressor veel gerbuikt in mastering.
Lang verhaal hoe hij werkt en wat hem zo speciaal maakt. Staat allemaal op www.sintefex.com :)
Ik heb er met korting 2700 euro voor betaald, kost gewoonlijk meer dan 3000 in deze configuratie.
Prijs Euro 1000,-

Pearl Drum-X
Analoge rack Drumcomputer, lijkt op Simmons.
Prijs Euro 100,-

Barr & Straud antieke analoge low & high pass filter.
Gewonnen bij Vemia veiling half jaar geleden voor meer geld. Heeft rare aansluitingen en heb hem nog nooit gebruikt. Ga ervanuit dat hij wel werkt was getest bij Vemia en hij zou geweldig moeten klinken.
Prijs Euro 100,-

Paia midicv8 zelfbouw midi naar cv converter.
In vele configuraties te gebruiken, 4x cv/gate, 8 velocity sensitive triggers out, etc.
Prijs Euro 50,-

Ibanez SDR 1000 Stereo Reverb / Delay
Prijs Euro 50,-

Roland SBF-325 Stereo Analoge Flanger
Prijs na overleg, staat op dit moment nog bij Saint Eric is net gerepareerd.

Atari computer (mist muis)
Gratis af te halen

Wees er snel bij want doe alles dus erg goedkoop weg ;-)
Ophalen in Zwolle, kan eventueel ook versturen.
stuur me een berichtje of bel 0638037582
 
prophet 3000
 

Attachments

  • p3-1.jpg
    p3-1.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 85
prophet 3000 handleiding en certificaat
 

Attachments

  • p3-3.jpg
    p3-3.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 92
ziet er iig heel spannend en analoog uit van binnen :)
 

Attachments

  • bs-3.jpg
    bs-3.jpg
    50 KB · Bekeken: 98
Was vergeten, heb ook nog een Fatar Studio 49 midi keyboard. 49 grote toetsen, velocity sensitive, midi uit en verder niks (geen pitchbend wheel of wat dan ook) Doe een leuk bod.

Nog wat extra info over de Sintefex CX2000. Is dezelfde technologie als de Focusrite Liquid Channel (focusrite heeft deze technologie van sintefex gekocht) alleen dan in stereo en met veel meer resolutie/processor kracht in de sintefex.
 
verkocht:
roland sbf325

gereserveerd:
Prophet 3000
barr&straud filter
paia midi2cv8
 
ook verkocht: pearl drum-x
enige wat nog over is: sintefex cx2000 & ibanez sdr1000
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top