[Awakenings] Kne'Deep / Drumcode Special

Origineel geplaatst door Alex Omega
vanavond gaan de voetjes van de vloer! :walker:

Voet per voet, anders houd je het niet bij gezien het aantal bpm's in het begin v/d morgen :)
 
Origineel geplaatst door sten
Voet per voet, anders houd je het niet bij gezien het aantal bpm's in het begin v/d morgen :)

Als je je best doet hou je het echt wel bij, tis ook weer geen speedcore of zo.
 
Als het maar geen race wordt wie de hardste beats kan draaien....

op het festival leek Rush wel hardcore te draaien.... so I've heard.....

Iig worden het wel lekker dikke beats!
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Als het maar geen race wordt wie de hardste beats kan draaien....

op het festival leek Rush wel hardcore te draaien.... so I've heard.....

Iig worden het wel lekker dikke beats!

Idd....Rush draaide echt beyond techno hard op het Festival (nog wel meer DJ's trouwens maar ik wilde al vrij snel weg uit die pepsauna.)

Wat mij betreft mag die Schranz tent geschrapt worden. Voegt niks toe aan het festival behalve kakenklappers en irritante lui.

Verder heeft het als je het mij vraagt weinig meer met techno te maken en steeds meer met hardcore. Zeker als ik de laatste Schranz Germany release hoor moet ik echt bijna over m'n nek zo slecht is dat. Gewoon hardcore gemixt met suffe zang.

Nee geef mij dan maar iets waar nog een beetje over nagedacht is.
 
Verder heeft het als je het mij vraagt weinig meer met techno te maken en steeds meer met hardcore. Zeker als ik de laatste Schranz Germany release hoor moet ik echt bijna over m'n nek zo slecht is dat. Gewoon hardcore gemixt met suffe zang.

Je hoeft niet te gaan hoor. Misschien dat Michel de Heij wel op een ander feestje draait met z'n trekorgel.
 
Origineel geplaatst door spdk
Je hoeft niet te gaan hoor. Misschien dat Michel de Heij wel op een ander feestje draait met z'n trekorgel.

Mja Michel de Heij hoef ik zeker niet te zien hoor. Al mag ik zijn setjes dan toch nog eerder horen dan dat suffe gebeuk.

Adam Beyer en Cari lekebusch is al een hele verbetering wat dat betreft. Maar goed luister zelf de laatste Schranz Germany releases even en kom dan maar terug met je suffe commentaar.

Het commentaar dat ik gaf was een ooggetuige verklaring, maar je voelde je blijkbaar aangesproken.

Eneuh...je hoeft niet te gaan? De eerste editie kwam er tenminste nog alleen normaal volk op AWFS af.....nu mogen we het met Ajax/Feyenoord hoollies doen. Vraag me af waar het eerste knokken begon die dag.......(hint: een bepaalde tent met een bepaalde muzieksoort).
Er zijn nog mensen die uitgaan om plezier te maken en een gezellige tijd te hebben in plaats van aggresief doen en ruzie zoeken.

En daar impliceer ik inderdaad mee dat een groot gedeelte van het publiek dat op Schranz en de overige Tekno achtige zaken afkomen dit soort vol is ja. Een groot gedeelte dus......dus daar valt niet iedereen onder....

Ik heb de techno scene van gezellig en toegankelijk tot vaak irritant en intimiderend zien veranderen.

En dan nog de volgende opmerkingen "Waar is de hardhouse area eigenlijk?". Ja echt waar....er gaan mensen naar Awakenings met de veronderstelling dat er hardhouse gedraait wordt.
 
Origineel geplaatst door Acidfever
.(hint: een bepaalde tent met een bepaalde muzieksoort).

DE PEP SAUNA!8o)
Ik hou af en toe wel van dik opgeblazen side-chain compressie rag boem rag boem. Maar op AWFS van dit jaar had ik echt geen zin om tussen de aggresieve orang-oetan's te vringen.
 
Origineel geplaatst door Raph
DE PEP SAUNA!8o)
Ik hou af en toe wel van dik opgeblazen side-chain compressie rag boem rag boem. Maar op AWFS van dit jaar had ik echt geen zin om tussen de aggresieve orang-oetan's te vringen.

Oh er was een tijd dat die muziek best te doen was ja....maar als ik die releases nu hoor valt echt mijn mond open. Het is gewoon echt heel erg slecht.....ook als je smaak buiten beschouwing laat.

Maar goed, de mense zoekt altijd extremen blijkbaar!
 
Is er in NL dan echt geen leuke techno avond meer? Maak vaak mee dat techno verward wordt met hardhouse.
Was laatst in Berlijn in de Panoramabar. Nog nooit zo'n goeie avond gehad. Zoals het vroeger hier ook was.
 
Origineel geplaatst door Zep
Is er in NL dan echt geen leuke techno avond meer? Maak vaak mee dat techno verward wordt met hardhouse.
Was laatst in Berlijn in de Panoramabar. Nog nooit zo'n goeie avond gehad. Zoals het vroeger hier ook was.

Het bewijst gewoon wat een schapen de gemiddelde muziekluisteraars in Nederland zijn.

Oh kijk nou...daar gaat iedereen heen....leuk! Gaan we ook kaarten voor halen. De Top40 is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van.

Deze ook eens meegemaakt in de NDSM warehouse: Ritchie Hawtin stond echt een vette glitchhouse/minimall set te draaien, staan er een zootje boeren heel de tijd: "Waar zijn die basses....hardeeeeeeer, hardeeeeer....en te fluiten enzo". Ik bedoel wtf? Er was al een tijdje bekend dat Ritchie Hawtin kwam hoor.....sterker nog een groot deel van de mensen kwam mede doordat hij op de lineup stond.

Ik ga toch ook niet naar een R&B feest en dan staan roepen "Hey, waar is die 4/4 beat nou?, kutmuzieeeeeeeek"????
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Het bewijst gewoon wat een schapen de gemiddelde muziekluisteraars in Nederland zijn.

Oh kijk nou...daar gaat iedereen heen....leuk! Gaan we ook kaarten voor halen. De Top40 is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van.

Deze ook eens meegemaakt in de NDSM warehouse: Ritchie Hawtin stond echt een vette glitchhouse/minimall set te draaien, staan er een zootje boeren heel de tijd: "Waar zijn die basses....hardeeeeeeer, hardeeeeer....en te fluiten enzo". Ik bedoel wtf? Er was al een tijdje bekend dat Ritchie Hawtin kwam hoor.....sterker nog een groot deel van de mensen kwam mede doordat hij op de lineup stond.

Ik ga toch ook niet naar een R&B feest en dan staan roepen "Hey, waar is die 4/4 beat nou?, kutmuzieeeeeeeek"????

Triest maar waar. Maar moet er ook wel een beetje om lachen als ik dit zo lees.

Het voordeel met Berlijn is dat er zoveeeel clubs zijn dat iedereen wel aan zijn trekken komt. Dat kutbeleid in Nederland dat alle goeie tenten dicht moeten of dat er geen leuke locaties meer zijn omdat het niet mag van de gemeente.

Maaruu, veel plezier hoor diegene die vanavond gaan. Hoop dat het TOP wordt!
 
Wanneer was dat dan vroeger? Die studentenfeesten in Central Studio's Utrecht in 96-97 bijvoorbeeld: "In bed with Marcello" Daar stond John Mckaay ook keihard te raggen, het was verdorie net een pepsauna in het kleine zaaltje (klein parkzicht), allemaal klappertandende kaakdraaiers.

En de grote zaal daarnaast draaide dan Remy, met de hele tent vol studenten, de ehbo plakte fel oranje stickers met "verdacht' op mensen die helemaal waus waren, dan konden ze die gemakkelijker in de gaten houden. Vervolgens werd het hele toiletblok afgebroken, topfeest! Er is nix verandert lijkt het.
 
Origineel geplaatst door spdk
Wanneer was dat dan vroeger? Die studentenfeesten in Central Studio's Utrecht in 96-97 bijvoorbeeld: "In bed with Marcello" Daar stond John Mckaay ook keihard te raggen, het was verdorie net een pepsauna in het kleine zaaltje (klein parkzicht), allemaal klappertandende kaakdraaiers.

En de grote zaal daarnaast draaide dan Remy, met de hele tent vol studenten, de ehbo plakte fel oranje stickers met "verdacht' op mensen die helemaal waus waren, dan konden ze die gemakkelijker in de gaten houden. Vervolgens werd het hele toiletblok afgebroken, topfeest! Er is nix verandert lijkt het.

Leuke voorbeelden. En geeft ook meteen aan waar jij van houd. Blijf dan ook op zulke feesten.....

De eerste dancevalley stonden ook maar een paarduizend mensen eneuh.....goeie muziek!! Ik heb het nog tot 2003 volgehouden maar toen werd het me echt teveel! Wat een kutfeest is dat geworden! Iets wat dus in de periode 95 echt leuk was....totaal verziekt.

Maar goed als jij feesten waar 50% van de mensen teveel drugs op hebben om er zich de volgende ochtend wat van de herinderen leuk vind moet je daar vooral naar toe gaan en de feesten waar normale mensen graag heen willen gewoon links laten liggen.

En je hebt mij nooit horen zeggen dat studenten niet voor een massa afname harddrugs zorgen. En maar braaf doen met hun naam als bierzuipers.
 
Origineel geplaatst door spdk
Wanneer was dat dan vroeger? Die studentenfeesten in Central Studio's Utrecht in 96-97 bijvoorbeeld: "In bed with Marcello" Daar stond John Mckaay ook keihard te raggen, het was verdorie net een pepsauna in het kleine zaaltje (klein parkzicht), allemaal klappertandende kaakdraaiers.

En de grote zaal daarnaast draaide dan Remy, met de hele tent vol studenten, de ehbo plakte fel oranje stickers met "verdacht' op mensen die helemaal waus waren, dan konden ze die gemakkelijker in de gaten houden. Vervolgens werd het hele toiletblok afgebroken, topfeest! Er is nix verandert lijkt het.

Wat een voorbeeld. Parkzicht :stupid Ik bedoel met vroeger de goede avonden in de RoXY of feesten op leuke locaties als HoekLoos bijvoorbeeld. Dat is helaas in Amsterdam niet meer mogelijk.

Een pilletje op zijn tijd kan best, maar het ging me ook om de muziek en mensen waar je dat mee deelt op een avond zonder gasten die dat verzieken.
 
Dit was gewoon een officieel 90's mellow feest. Een technofeest van vroeger zeg maar, ik wilde een voorbeeld geven dat het vroeger ook niet alleen maar koek en ei was.

En geeft ook meteen aan waar jij van houd. Blijf dan ook op zulke feesten.....

Ennuh, ik maak zelf wel uit waar ik blijf. Waar ik ook ben, van mij heb je geen last hoor.
 
Origineel geplaatst door Zep
Wat een voorbeeld. Parkzicht .

Ik heb het over "Klein Parkzicht", zo noemde ze de kleine zaal van de Central Studio's.
 
Origineel geplaatst door spdk
Dit was gewoon een officieel 90's mellow feest. Een technofeest van vroeger zeg maar, ik wilde een voorbeeld geven dat het vroeger ook niet alleen maar koek en ei was.

Ennuh, ik maak zelf wel uit waar ik blijf. Waar ik ook ben, van mij heb je geen last hoor.

Lol....mellow = een technofeest van vroeger?

Nee jij hebt je huiswerk wel gedaan. Mellow is een stroming die behoorlijk later is ontstaan als techno.

Techno is zo ergens in 1984 als officiele stroming herkend. Mellow is een stroming die ergens halverwege de jaren 90 is ontstaan (zo'n 10 jaar later dus).

Als niemand last van je heeft ben je wat mij betreft overal welkom. Er zijn helaas ook mensen die anders zijn dan jij en die wel overlast veroorzaken.

Tuurlijk was het vroeger ook niet alleen koek en ei. Dat heb ik ook nooit geimpliceerd. Sterker nog, we hadden het in eerste instantie puur over AWFS. 8o)
 
Back
Top