vermona drm1 mkII

Status
Please reply by conversation.

fjoesz

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
21 januari 2005
Berichten
8.563
jups, ik wil er een
iemand nog eentje ergens in een rack zitten waar ie niks mee doet?
 
Re: vermona drm1 mkII

Origineel geplaatst door DJ Fuse
iemand nog eentje ergens in een rack zitten waar ie niks mee doet?

nou, jij binnenkort, denk ik
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
lekker ondersteunende berichten hier...

klik hier !!!

wel snel zijn, anders is ie weg !

:D

nee, die is ondersteunend! die was al bijna een week weg voordat deze thread gestart werd.
boele heeft er hier 1 op het forum in de aanbieding. 375 is de huidige prijs dacht ik. zelf zou ik er nooit meer dan 300 voor geven (zeker als je er al 1 voor 295 hebt gezien), maar gelet op de nieuwprijs is 300 tot 350 toch niet onredelijk.
 
maar was die make 2 niet gewoon 500 euro nieuw? ik heb m in ieder geval al vaak 2dehands gezien voor rond de 350 en zelf vind ik 30% eraf toch wel redelijk, beetje afhankelijk van het apparaat en de staat.
 
dr heeft er hier eentje 30 jaar te koop gestaan.. uiteindelijk weggegaan voor 275,- of zow
had ik die maar gekocht
 
Origineel geplaatst door Leo
maar was die make 2 niet gewoon 500 euro nieuw? ik heb m in ieder geval al vaak 2dehands gezien voor rond de 350 en zelf vind ik 30% eraf toch wel redelijk, beetje afhankelijk van het apparaat en de staat.

misschien later, maar ik heb er toch echt zoveel voor betaald. rechtstreeks bij vermona zelf. heb natuurlijk wel rondgevraagd enzo, maar toen was hij bijna nergens leverbaar. kort daarna werden ze bekender en goedkoper... maar ach... heb er toch lol mee gehad :)
 
de mkII is 500 nieuw
de mkII silver 659!
159 euro voor een kleurtje? jezis


die silver is wel geil, maar zo geil nou ook weer niet
 
ow ja
dat was het: de frontplaat, nog een versie met andere knoppen, andere kleur leds ook??
ja, lekker boeiend. en dan gewoon een 160 extra kwijt! voor dat geld koop je al bijna een waldorf micro q lite van mij! (o sorry.)
 
niemand?
das echt een klote drumbak joh, verkope die handel!
 
leuk, maar de mam zit net aan de verkeerde kant van de vermona qua sound

hoeveel is ie eigenlijk?
 
die mam is ook zo gek nog niet. ok: het is geen syncussion, maar hij is ook een stuk goedkoper. was nieuw uiteindelijk 130 euro bij musicstore. je ziet ze wel voor rond de 100. da's een stuk goedkoper dan de vermona en zo gek veel verschil zit er nou ook weer niet in.
(de vermona is toruwens de make2 van de touched-by-sound later mam syncussion drm1 hè. uiteindelijk komt eht allemaal van de zelfde lui vandaan, die geloof ik een beetje ruzie hebben gekregen of zoiets. of gewoon als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top