[track] Cubase Test

AlonsoMos

Vintage Schmintage
Lid sinds
15 december 2004
Berichten
463
Locatie
Exciting Brabant ;-)
Mijn eerste cubase probeersel!

Ik heb de laaste weken besteed aan het testen van sequencer-demo's.
Ik ben altijd een fruityloops-gebruiker geweest maar ik vond het opnemen van audio-tracks echt onhandig in dat pakket. Dus ik op zoek naar een ander programma. Uiteindelijk gewoon uitgekomen bij de Cubase die bij mijn Tascam US-428 zat.

Wat je hoort is een geconverteerde SID-track die ik via MIDI naar mijn Triton stuur en per spoor (5) opneem in Cubase.
Ik heb zoiets dus in elk pakket (sonar, flstudio, traction, live) geprobeerd en vond cubase toch het beste werken.

Ik ga m'n fruityloops piano roll wel missen =(

http://vloerenconcurrent.nl/delta.mp3
 
grappig gemaakt, ik doe het je niet na....

Heeft wel wat weg van een computerspel van vroeger, als je dan een eindbaas hebt gehaald en je ziet een eindfilmpje,

hoop niet dat je dit als negatief ervaart, vind het wel leuk klinken namelijk... :yamaha:
 
Me 2 :) ik zit te denken aan Mario 3 in de wolken - net de eindbaas verslagen en princess peach gered... Coole shit dude :)
 
klinkt vet heej!
wel zou de melodielijn wat duidelijker/constanter kunnen zijn (en ik ookmaar ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden :stupid).
je heb wel precies de juiste sound te pakken, ik bedoel alles klinkt perfect in combinatie met elkaar.
:halleluja
 
Thanks!

Over de sound die bij elkaar past:
ik was zelf ook erg onder de indruk van de geluiden uit de Triton.
Het enige dat ik gedaan heb, is de levels van de sporen aanpassen in Cubase.

Ik zoek nu nog een manier om Triton automation te doen vanuit Cubase.
Iemand die me daarbij kan helpen?
 
Back
Top