hallo nieuw lid

Hi back!
 
Jip. ga dat klopt! :D

Heb net mijn homepage ge-update over de masterclass!
Groetjes,
Rob
 
Wil niet lullig doen, maar die Java applets bij mij doen het niet.

Ik gebruik IE6 btw en Java 1.4

Misschien toch beter om die front page toch wat simpeler te houden.
 
Windows XP

Windows XP

Ja, JAVA Virtual machine en IE 6 van win XP doen het niet echt samen in bed op het eerste gezicht. Maareh, zo te zien Rob ben je nog bezig met je pagina. Ik denk dat er een hoop mensen op dit forum zijn die in de IT werken. Misschien een paar pro muziekanten zoals jij zelf. Vooral Waldorf fan niet ?
Anyway, je site heb ik gisteren nog zitten te bekijken. Goed site. Heb je hem zelf gemaakt ?

Cheerz :biertje:

p.s. WIN XP ondersteund niet automatisch virtual machine. Je kan hem wel draaien maar niet via de MS site update.

P.S.2 Kan er iemand mij uitleggen hoe je zon leuk plaatje bij je user troep kan plaatsen ? OH nee ik zie het al AVANTAR is het onder wijzig opties in profiel.:doei:
 
Mostatic,

Mijn homepage is net geupdate.
De homepage is inderdaad door mij zelf gemaakt. Bedankt voor het compliment.
Ik besteed veel aandacht aan de look en houd het simple.
De mensen zoeken op mijn site info en dat kunnen ze redelijk snel vinden. Homesite5 gebruik ik en XaraWebstyle (geniaal).
Groetjes,
Rob
 
Re: Windows XP

Re: Windows XP

Origineel geplaatst door Mostatic
Ja, JAVA Virtual machine en IE 6 van win XP doen het niet echt samen in bed op het eerste gezicht. Maareh, zo te zien Rob ben je nog bezig met je pagina. Ik denk dat er een hoop mensen op dit forum zijn die in de IT werken. Misschien een paar pro muziekanten zoals jij zelf. Vooral Waldorf fan niet ?
Anyway, je site heb ik gisteren nog zitten te bekijken. Goed site. Heb je hem zelf gemaakt ?

Cheerz :biertje:

p.s. WIN XP ondersteund niet automatisch virtual machine. Je kan hem wel draaien maar niet via de MS site update.

Ben een (oa. Java) programmeur zelf, maar die 1.4.0 van Sun deugt gewoon niet goed als plugin voor de browser, terwijl Sun beweert dat het op 2000 wel draait. Maar daar gaat het hier niet om. Het is idd een mooie site, maar als door dit 'gedoe' met Java de knoppen niet werken dan haken er mensen af. Lijkt mij niet handig voor een .com site.

Maar meestal dat je vergeet even te checken met een andere browser of computer om te kijken of de site die je aangepast hebt wel goed werkt. Nou ja, het overkomt mij wel eens.
 
Welkom Rob,

Ik heb thuis nog een Interface liggen van een paar jaar geleden:
Daarin staat een interessant interview met jou, je muziek en je sounddesign (o.a. voor de Virus)
Op de bijgeleverde cd leg jij dan in een brabants accent uit hoe je een "technokick" met de zachte G moet maken... ;)

Oja, daar sta jij met een jack-plug-stekker in je oren op de foto!!! HAhaha..ik moest behoorlijk lachen om die fotosessie...Hoe hebben ze je zover gekregen??!!

Maargoed, veel plezier hier!

oxy


ontopic: dit forum is inderdaad super!
 
Zou je dan hier nogmaals uit willen leggen hoe jij een technokick maakt? ;)
 
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Welkom Rob,

Ik heb thuis nog een Interface liggen van een paar jaar geleden:
Daarin staat een interessant interview met jou, je muziek en je sounddesign (o.a. voor de Virus)
Op de bijgeleverde cd leg jij dan in een brabants accent uit hoe je een "technokick" met de zachte G moet maken... ;)

Oja, daar sta jij met een jack-plug-stekker in je oren op de foto!!! HAhaha..ik moest behoorlijk lachen om die fotosessie...Hoe hebben ze je zover gekregen??!!

Maargoed, veel plezier hier!

oxy


ontopic: dit forum is inderdaad super!

De zachte g komt uit Limburg :) En die plug was mijn idee.
Een hardware plug-in made by RP
Cheeeers,
Rob
 
Origineel geplaatst door krz
Zou je dan hier nogmaals uit willen leggen hoe jij een technokick maakt? ;)

:geslaagd: Eigenlijk niet zo moeilijk.
Component1:
Een sinus die daalt (Env) van toonhoogte.
Deze sinus iedere keer op hetzelfde punt laten starten (phase)

Component2:
Een korte tik (snelle Env nodig). Eventueel een tweede sinus die hoger gestemd is en met sneller tijden (toonhoogte Env).

De kunst is het afstemmen van de toonhoogte ect ect...

Efin als ik dat teveel uitleg krijg ik niemand voor mijn "Masterclasses" =(

Ciao,
Rob
 
Welkom Rob :)

Bedankt voor je expertise.......

gr. Mario
 
het mooiste aan rob papen was ze geloof
had ik echt niet achter hem gezocht

niet relevant I know maar

theologische inslag spreekt mij wel aan !


welkom weer !
 
Welkom!!
 
Origineel geplaatst door MadR
het mooiste aan rob papen was ze geloof
had ik echt niet achter hem gezocht
Het mooiste vind ik nog steeds de muziek die hij maakte met NOVA en PeRu :halleluja
 
met dat nummer van Nova is het voor mij eigenlijk begonnen geloof ik.....kan me herinneren dat ik dat helemaal op een of ander leip orgel kon naspelen als klein jongetje..
 
Origineel geplaatst door robpapen
Hi back!

Ha die rob,

Alles ok :)
 
Back
Top