trinity rack manual

tewater

Ingeburgerd
Lid sinds
10 augustus 2002
Berichten
85
Locatie
Utrecht
hoi, dankzij deze site liep ik tegen een trinity rack aan, echter zonder handleiding. voor degene die er 1 heeft (kan ook in pdf formaat) heb ik samples van de rhodes of nordlead in de aanbieding.
 
hee hover! ik heb rondgezocht bij trinity haven, maar je kunt uiteindelijk alles downloaden behalve de manual voor de rack versie. maakt inmiddels niet meer uit, ik edit het beestje nu via midi (met een heel oud apple powerbookje 520c !) en dat gaat prima. in ieder geval nog bedankt voor je reaktie !!
 
Ik vond em ook niet 123 maar zag wel die verschillende FAQ's en andere documenten staan en ik vermoed dat daar toch wel wat nuttigs te lezen valt.
Je kan anders ook eens aankloppen bij Voerman , misschien hebben die nog wel een exemplaar liggen en sturen ze hem naar je toe? Het proberen waard.
De lage reaktie hier is wellicht te wijten aan het feit dat er hier weinig (of zelfs geen) leden zijn die een Trinity in huis hebben.
Dus als je later of zo toch een handleiding wil, gewoon ff mailen naar Voerman (of Synthi Groep).
:)
 
Back
Top