hoeveel kosten ben jij al kwijt ?

ik ben een hoop kosten kwijt,maar de zoekfunctie vind ze ook niet meer terug...
 
Ode aan julie creatieve antwoorden! werkelijk :halleluja :halleluja :halleluja
"in welke catagorie val jij..."Hebben ze hier ook al een hoklje voor?!?:stupid
 
als ik wist hoeveel kosten ik kwijt was, was ik ze waarschijnlijk niet kwijt :D
 
Ik denk dat ik er een duizendje of 3, misschien 4 ingepompt heb door de jaren heen. Door wat slim kopen,verkopen en ruilen heb ik denk ik nog voor een 1500 euro kunnen scoren.
 
Vreemd genoeg is wat je ermee bereikt onbetaalbaar.:confused:
 
Hmmm.. wat heeft de boel gekost.. eens denken..

Monitor speakers: een habbekrats (overgenomen van vriend samen met twee tascam broadcast CD spelertjes 8) )
Versterker: gratis
Masterkeyboard: beetje geld, maar elke euro waard.
SH1000: geen drol (geruild voor cdromspelertje), midijack + inbouw was misschien twee drollen
Quasimidi: paar honderd euro, maar was nog nooit gebruikt. En nu gebruik ik 'm ook nooit, dus eigenlijk is ie nog steeds nieuw :)
kepjoeter: niet weinig
mengtafeltje: redelijk wat
Poly800: gekocht van muziekleraar voor appel en een ei :)
U220: gratis bij m'n masterkeyboard :)
Overige effecten: Delay was gratis, reverb heb ik nieuw gekocht maar was ook niet zo duur. Vocoder ook voor niks.

Ik denk dat mijn kepjoeter de grootste investering is geweest en achteraf ook de beste, omdat ik daar tegenwoordig 99% van al het muziekspul op maak. Om die reden koop ik steeds minder hardware. Alhoewel ik vroeger geilde op al dat knoppenspul, wacht ik nu liever totdat er een VSTtje van uit komt :) En zo lang ik niet in staat ben om zelfs maar 1 nummer naar tevredenheid af te maken en ik al die hardware toch zelden gebruik, vind ik het niet gerechtvaardigd om er NOG meer zooi bij te kopen. Ik heb meer geld besteed aan de 19" koffers en rekjes dan aan de apparatuur die er in zit denk ik :) En van die koffers heb ik inmiddels de helft weer verkocht :) Verder heb ik redelijk wat uitgegeven aan bekabeling en isolatiemateriaal, maar bij elkaar stelt dat nog steeds niet zo heel erg veel voor.

Grootste uitgaven waren toch wel mijn computer, master keyboard en lichteffecten (ja niet echt functioneel, maar het staat wel koel :) transportkosten van die krengen was nogal veel :( ). Oh en die software kost ook nog wel een paar centen natuurlijk.
 
Origineel geplaatst door sander
Je moet gewoon een enquette aanmaken, waar je aanvinkt wat je besteed heb.

Met natuurlijk een optie 'Gaat je geen flikker aan'. :)
 
Het heeft me al heel wat appels en eieren gekost, terwijl me soms ook knollen voor citroenen verkocht zijn. Maar die kon ik dan weer inruilen voor een scheet en drie knikkers (kostte me soms wel bloed, zweet en tranen om dat weer voor elkaar te krijgen).

Al met al niet in geld uit te drukken. Maar ik vermaak me in ieder geval kostelijk.
 
laat ik het zo zeggen; 'meer dan dat ik in eerste instantie zou verwachten dat ik er aan uit zou gaan geven...' gear is verslavend 8)
 
Aan mijn synthsetup is 0 euro besteed.
btw, je speelt 'geld' kwijt en geen 'kosten'.... Kosten maak je door geld kwijt te spelen :geslaagd:
 
Heren moderators, mogen de posts van Yoozer en Lynxxx uit deze thread worden verwijderd? Ze sluiten niet goed aan bij de sfeer van de overige antwoorden. 8o)
Trouwens, waar blijft het antwoord van de topicstarter zelf?
 
Origineel geplaatst door Sly Dog
Heren moderators, mogen de posts van Yoozer en Lynxxx uit deze thread worden verwijderd?

Bericht door een moderator:
nee.
 
Alex !! Sjezus wat een geil plaatje :D

Wanneer komt de aflevering met katje dat ze gaat baden ?

:walker:
 
Back
Top