Dinsdag (30 aug.) PERSIL Live @ Bitterzoet + DJ Lo-Fi

lo-fi

...Het maakt geluid...
Lid sinds
21 juli 2001
Berichten
1.926
Locatie
A'dam
Persil maakt hele fijne electropopgitaarliedjesmuziek. Een meisje met zeer prettige stem op zang en een jongen met 6 armen op MPC, electronica en gitaar. In Engeland zijn ze best wel big (o.a. 'n John Peel session gedaan!), maar in NL nog vrij onbekend, dus kom dat checken! Voor en vooral na het optreden draai ik de plaatjes samen met DJ Dirk Diggler.

PB me even als je wil komen, want er is een beperkt aantal gastenlijst-plaatsen voor synthforum-ers :okdan: 8)
Als je niet meer op de gastenlijst kan krijg je in ieder geval een biertje van me. :biertje:

Deuren gaan open om 20:00, de band begint om 21:00, Bitterzoet sluit om 03:00, en de entree is slechts €5,- als je niet op de lijst staat. En Bitterzoet is in Amsterdam, Spuistraat 2.
 

Attachments

  • persil-a.jpg
    persil-a.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 83
Ohja je kan alvast even wat luisteren en lezen op www.persilmusic.com

En voor de gearfreaks: ik draai met Serato Scratch Live.

"Persil’s sound can be described as electro-pop with fuzzy guitars and sensuous, sweet girl vocals. The songs, which are based on inventive self-produced samples and groovy bass lines, sound playful, joyful and summery, while the lyrics are lightly ironical."
 

Attachments

  • persil-b.jpg
    persil-b.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 77
Bitterzoet das echt een kuttent met ontzettend domme kut bouncers. Naar, racistisch gewoon ontzettend kut.
Zelfs artiesten die daar spelen worden aan de deur geweigerd :D (kan ja nagaan hoe DOM die bouncers zijn). Slechts een waarschuwing...

Boycotten die shit.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door smackos
Bitterzoet das echt een kuttent met ontzettend domme kut bouncers. Naar, racistisch gewoon ontzettend kut.
Zelfs artiesten die daar spelen worden aan de deur geweigerd :D (kan ja nagaan hoe DOM die bouncers zijn). Slechts een waarschuwing...

Boycotten die shit.

Dat ze jou buiten willen houden kan ik me voorstellen ja...
 
Rare naam voor een Marokkaan, elektrovolt :D

Zonder grollen, het zal allemaal wel. Ik zie er meestal superguur uit en ik kom daar toch echt zonder problemen naar binnen. En mijn foute vrindjes en vriendinnetjes ook. Homo, hetero, negero, turko, geen problemo...

Maar misschien ligt dat aan onze positovo instelling :P
 
:D
misschien moet ik de ruit ingooien voordat ik binnenmag :P

ach elke tent heeft wel wat lomps maar bij Dystopia heb je daar geen last van :) (voor de echte vago's)
 
Back
Top