• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nog wat studio dingetjes!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Laurens O

Sta op en scheur!
Lid sinds
12 november 2002
Berichten
548
Locatie
een huis
Nog wat dingetjes waar ik niks mee doe en die dus weg moeten:

- Samson S-com plus compressor, perfecte allrounder:

Stereo compressor/limiter met gebalanceerde in- en uitgangen. Compressor sectie voorzien van variabele threshold, ratio, attack, release en output. Expander/Gate sectie voor instellen van absoluut nulpunt voor stille passages. 'Smart Knee Detector' stelt automatisch naar dynamiek de compressie curve in, EFR processor zorgt automatisch voor het herstellen van hoge frequenties die verloren gaan bij de compressie. Stereo link mode voor koppeling van beide kanalen, enhancer voor het opfrissen van het totaal geluid. De 'key' ingang maakt het mogelijk m.b.v een aangesloten equaliser te compressen in een specifiek compressie gebied. De De-esser zorgt voor het weghalen van hinderende slis geluiden bij het opnemen van vocalen. Uitgebreide led-metering voor indicatie van input/output, compressie hoeveelheid, de-esser level en gate close-limiet.

Moet weg omdat ik tegenwoordig alles via mn PC doe en hij dus overbodig is in mijn setup.

- Is in zeer goede staat, inclusief originele handleiding

EUR 110,-


- Ego-Sys alias ESI Miditerminal 4140

4x in en 4x out MIDI interface + SMPTE in en out.
Zeer robuust en vooral strak getimed bakkie, heeft zn werk altijd perfect gedaan totdat ik teveel apparatuur had. Moet dus weg omdat ik nu een Edirol UM-880 heb met 8x i/o.

- 1 rubber voetje is er afgevallen en mist dus, technisch uiteraard helemaal toppie.

- inclusief interface kabel + zelfgebrande CD-ROM met de nieuwste drivers

EUR 60,-


Alles kan opgehaald worden in Maarssen (naast Utrecht).
 
OK,


S-Com plus: 100,- Euri

Miditerminal 4140: 50,- Euri


Had ik al gezegd dat de originele handleidingen erbij zitten?


Lager kan ik echt niet gaan, het moet echt allemaal weg luitjes!
 
Mmmm....


- Samson S-Com plus: EUR 85,-

Haast niet gebruikt, in perfecte staat. Lekkere compressor + limiter voor allerhande oppomp klusjes!


scomplus.gif



- Egosys aka ESI Miditerminal 4140: EUR 50,-

Zeer robuuste Midi interface met een retestrakke timing, vind elders maar eens een 4x4 interface voor deze prijs
 
Helemaal niemand? Het ligt toch niet aan de prijzen he? Ik bedoel, die zijn volgens mij zeer acceptabel als ik kijk naar de nieuwprijs.

Dus, niemand nog een lekkere bak nodig om zn geluidjes op te pompen?

En misschien nog iiemand die op de PC werkt en die zn apparaatjes nou eens wilt laten communiceren met zn sequencer?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top