[PCULT 002] Edo van Asseldonk - Moon 2 Moon (Incl. John Dahlbäck rmx)

Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
554
[PHONOCULT 002] Edo van Asseldonk - Moon 2 Moon

Het is eindelijk zover!

Na maanden zweten en hard werken aan mijn tracks, met veel support van o.a. Synthforum, is het me gelukt om een release te krijgen op het Haagse Phonocult label. Al eerder brachten ze een goeie release van Kalle M. uit. Nu is het dus mijn beurt om een plaat met drie tracks uit te brengen, waaronder een remix van de voor velen wel bekende John Dahlbäck.

Vanaf donderdag 21 juli ligt 'ie door het hele land in de betere platenzaken. En natuurlijk ook bij veel webshops in binnen- en buitenland.

De stijl van de tracks kan omschreven worden als Techno, Tech House of Minimal. Dus dat is even zoeken bij de webshops waar hij onder te vinden is. En anders kan je natuurlijk zoeken op 'Edo van Asseldonk'.



pcult002A.jpg

[PHONOCULT 002] Edo van Asseldonk - Moon 2 Moon

The Dutch based imprint Phonocult is ready for it’s second release after the successful Karusselli EP by Kalle M. Edo van Asseldonk is a new Dutch talent. Edo brings us some fine minimal sounds. On the flipside John Dählback refines the Broken track with his own unique style.

[PCULT 002] A1 - Edo van Asseldonk - Moon 2 Moon

[PCULT 002] B1 - Edo van Asseldonk - Broken (John Dahlbäck rmx)

[PCULT 002] B2 - Edo van Asseldonk - Broken (mnml)
 
Kewl!

Mocht je die mp3's online zetten btw?

Klinkt goed trouwens..!
 
Die mp3's mogen online.

Eerlijk gezegd is ieder beetje promotie welkom, want het is en blijft een lastige markt qua techno/minimal.

Ik vind het dus ook erg spannend hoe de plaat ontvangen wordt bij het publiek en of de verkoop goed zal gaan.
 
Ik snap wat je bedoelt.

In ieder geval vind ik je plaat uitblinken in eenvoud (qua hoe het in het gehoor ligt) en daarom is ie ook geniaal.
Het klopt echt wat ik hoor, dus dat heb je gewoon goed gedaan, ik denk dat deze plaat het goed gaat doen!
 
Gefeli. Leuk voor je.
Kopen kan wel, maar pastnie in m'n CD speler. ;)

Dattie veel gekocht moge worden.
 
Lekkere tracks heurrr!

Die release (en degene die zullen volgen) heb je echt verdient!

Ik denk dat die A-kant het wel goed zal doen.
 
Iemand op ClubCharts noemde deze plaat en ik zag 'm inmiddels al bij online zaken als Boomkat, deejay.de en dergelijke langskomen. Ik heb 'm in ieder op mijn "interessante releases" lijst gezet voor als ik binnenkort weer eens een platenzaak binnenstap of online het e.e.a. ga bestellen.
 
Klinkt echt heel goed! Op de een of andere manier klinkt het oud maar toch nieuw. Vetrouwd maar toch nog spannend. Goeie mix ook. Die remix is een beetje saai maar die 3e is zeker funky.
 
Ik vind de remix van John Dahlbäck eigenlijk best lekker. Zeker het stuk met de hoofdmelodie. Het is een lekker vrolijke plaat.

Maar goed, das mijn gevoel. En het blijkt in ieder geval wel dat de meningen heel verschillend zijn. De een vind de A-kant erg lekker en de ander vind de Mnml-remix van Broken weer super.

Wel geinig om te horen in ieder geval.
 
Mijn plaat is zojuist (iets voor enen) gedraaid op 3FM. :D

Hoe die daar nou weer terecht komt :confused:

Maar toch wel erg lache vind ik zelf
 
Nee, gewoon tussen de middag, uurtje of 13.00u. Bij Spam, zo heet die show. Ik heb 't al gehoord, een vriend van me belde me op toen 'ie in de auto zat. En op een gegeven moment werd mijn naam dus genoemd. :D
 
Back
Top