Logic 4.7.0 / Audiophile 2496 geen geluid uit wel geluid in

DJT

Ingeburgerd
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
34
Locatie
DEN HAAG
Hoi allemaal,

IK heb een probleem met mn M-audio audiophile 2496 geluidskaart in combinatie met Logic 4.7.0. op mn MAC G4 OS9.

Naar mijn idee heb ik alles goed ingesteld; in de audio instellingen van Logic heb de Asio driver/ Delta Asio (driver van de kaart) geselecteerd.

als ik in in het arrange window een geimporteerde waveform heb staan slaan de metertjes gewoon uit maar ik hoor niks!
Ik kan wel geluid opnemen.

Het is me 1 x gelukt om geluid eruit te krijgen door een paar x(ongeveer een hele avond, je weet gewoon op een gegeven moment niet meer wat je moet doen als je alle instellingen al hebt gehad) van driver te veranderen en dan relaunchen, ik heb toen meteen het document gesaved, maar na herstart van mn computer was er weer geen geluid.

In peak lukt het wel zowel geluid in als uit..erg frustrerend allemaal.

In het Delta control panel heb ook ongeveer alle instellingen gehad (op 1 of ander manier begrijp ik dat paneeltje niet zo)

In het control panel van mn mac staat alles ingesteld op ingebouwd (maar als ik de audiphile instel gebeurd er ook nix)


Wie kan mij helpen? Alle tips en info zeeeeer welkom!!!!
 
Kun je wat screenshots plaatsen van wat instellingen?
Dit geeft mijn "audiohardware and drivers" aan, onder audio.
Zoals je kan zien werk ik met een M-audio Firewire 410 die
prima stabiel draait op mijn Dual G5 met Logic 5.5.1 en OSX 10.4.2.
 

Attachments

  • logic410.jpg
    logic410.jpg
    61,7 KB · Bekeken: 99
Laatst gewijzigd:
Ik werk ook met een G3 met een Audiowerk 8 kaart met
Logic 4.7.0 en OS 9.1.
Ook dit werkt probleemloos.
Instellingen:
 

Attachments

  • audiowerk.jpg
    audiowerk.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 90
thanx Mike voor de info, ik kan helaas geen screendumps plaatsen, mn mac hangt niet aan internet zie ook niet een mogelijkheid om de dumps op deze pc te krijgen.

maar zoals jou instellingen staan in het tweede schermpje zo staan ze bij mij ook ongeveer.
 
Tja, dan wordt het wat lastiger.
Je G4 kan dus verder wel audio streamen via de audio kaart, toch?
 
ja dat gaat verder goed, dat is het rare.

als ik onder de asio driver soundmanager kies dan hoor ik wel alles door het speakertje, zet ik m weer terug naar de delta asio driver dan is het geluid weer weg. erg a-relaxt!
 
Wat heb je op de soundkaart aangesloten? Als je in de audiomixer
van Logic kijkt, dan zie je dat je bij de faders onder out kan kiezen
zoals in mijn geval: 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8.
Deze staat standaard op 1-2 en staat deze ook aangesloten op een versteker/
afluister apparaat?
 
ze staan op 1-2 aangesloten. (ik kan ook 3-4 kiezen ook geprobeerd maar zonder resultaat!)
 
Back
Top