Mics

Travux

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juli 2005
Berichten
43
Ik was laatst aan het inventariseren op een plek waar ik een optreden moest doen, van dit optreden ben ik zojuist terug. Daar hadden ze Sennheiser microfoons, thuis aangekomen ging ik op zoek en bleken het MD-421 II's te zijn. Goed voor drums, en gitaarversterkers. Echter toen ik vanavond keek en het hoesje+manual vond stond daar op dat het MD-521's waren met een of andere vage type naam, iets met lightning of thunder of weet ik het...Het zijn dus de zwarte zoals de 421's en er staat in het boekje dat ze goed zijn voor drums en koren. Weet iemand wat dit dan voor iets is, en of ik hier goed toms mee kan micen? Ik heb namelijk de kans ze te ruilen met door mij aan te kopen spraak microfoons, voornamelijk voor toespraken. Je snapt, dat deze een redelijk stuk goedkoper moeten zijn dan die 421's/521's zodat het een goede deal is. Weet iemand een goede spraakmicrofoon voor 50 euro of minder, die een beetje ook op afstand (een metertje ofzo) goed de stemmen oppakt en zodoende goed is voor bovengenoemde doeleinden?
 
Begrijp ik het nou niet goed of ben je van plan om iemand ordinair te gaan lopen flessen door een paar cheap-ass microfoons te ruilen tegen een paar mooie Sennheisers???
 
Nee, ze gaan daar de boel inventariseren en de ruil was voorgesteld door mensen van daar. Ik ken ze daar goed en oplichten is wel het laatste wat ik wil doen!
 
Houd er rekening mee dat een MD421 of MD521 van Sennheiser normaal gesproken rond de 150,- oplevert. Laten we ervanuit gaan dat jij een mooie deal gaat hebben....dan kan je nog wel van 100,- uitgaan, maar 50 kan je echt niet mee aankomen. Dat is buiten proportie.

Ik geloof gelijk dat je goede bedoelingen heb. Ik ga ervanuit dat je niet op de hoogte bent van het feit dan een Sennheiser MD421/521 gemiddeld rond de 150,- kost.
 
Back
Top