gestolen!!

Origineel geplaatst door Riekoes
Precies!! Het grootste gedeelte van de mensen die ik persoonlijk ken weet niet eens dat ik een slaapkamer vol met zooi heb staan. Ik ga ook geen foto's posten van m'n setup hier op het forum of ergens anders of m'n complete gearlist in m'n signature plaatsen. Leuk om mee te patsen hoor, maar dat gaat verder niemand wat aan behalve aan de mensen die ik het toevertrouw. Potentiële klootzakken moet je de kans niet eens geven.

heb jij zoveel spullekens dan?? }:| :D
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Precies!! Het grootste gedeelte van de mensen die ik persoonlijk ken weet niet eens dat ik een slaapkamer vol met zooi heb staan. Ik ga ook geen foto's posten van m'n setup hier op het forum of ergens anders of m'n complete gearlist in m'n signature plaatsen. Leuk om mee te patsen hoor, maar dat gaat verder niemand wat aan behalve aan de mensen die ik het toevertrouw. Potentiële klootzakken moet je de kans niet eens geven.
je bent hier toch lekker anoniem dus het maakt niet echt veel uit.
ik heb btway ook een paar miljoen onder mijn bed liggen, zeg ik toch ook niet. gaat niemand wat aan. 8o)
2> bliepertronic als je hem ziet.
bonk.gif
 
Origineel geplaatst door dr.DRé
je bent hier toch lekker anoniem dus het maakt niet echt veel uit.
ik heb btway ook een paar miljoen onder mijn bed liggen, zeg ik toch ook niet. gaat niemand wat aan. 8o)
2> bliepertronic als je hem ziet.
bonk.gif

Klopt wel, maar ik sluit liever elke mogelijkheid uit. Komt misschien wat paranoia over. Dat moet dan maar.... :)
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Precies!! Het grootste gedeelte van de mensen die ik persoonlijk ken weet niet eens dat ik een slaapkamer vol met zooi heb staan. Ik ga ook geen foto's posten van m'n setup hier op het forum of ergens anders of m'n complete gearlist in m'n signature plaatsen. Leuk om mee te patsen hoor, maar dat gaat verder niemand wat aan behalve aan de mensen die ik het toevertrouw. Potentiële klootzakken moet je de kans niet eens geven.

dit lijkt mij dan weer een beetje aan de paranoia kant liggen...

al zet ik hier een gearlist neer van hier tot in tokio, dan weet nog niemand van deze forumvrienden waar ik woon
 
Ow jawel, in Antwerpen :P

(of toch Tokyo? :confused: )
 
Origineel geplaatst door Ionide
Ow jawel, in Antwerpen :P

(of toch Tokyo? :confused: )

't stad Aaaantwerpe is wel hieeeel groot hé paljaske

:D
 
Re: gestolen!!

Origineel geplaatst door bliepertronic
bij mij is dus onlangs een (dure) sennheiser hd 600 koptelefoon gestolen
ik weet precies wie er binnen is geweest in die dagen maar echt iemand beschuldigen kan je natuurlijk niet omdat ik er pas een aantal dagen later achter kwam toen ik hem nodig had.
mocht er iemand zo,n ding te koop zien uit de omgeving utrecht/wijk bij duurstede, op marktplaats of bij albert heyn o.i,d.
plaats dan even een linkje hier of vermeld het telefoonnummer van de aanbieder.
serienummer heb ik dus helaas niet!

Zo zijn er bij ook op de zelfde wijze dingen gestolen maar wat wil er tegen aan doen als zo weinig bewijs heb maar ja ken dit gevoel wel ja.
 
Back
Top