gestolen!!

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
bij mij is dus onlangs een (dure) sennheiser hd 600 koptelefoon gestolen
ik weet precies wie er binnen is geweest in die dagen maar echt iemand beschuldigen kan je natuurlijk niet omdat ik er pas een aantal dagen later achter kwam toen ik hem nodig had.
mocht er iemand zo,n ding te koop zien uit de omgeving utrecht/wijk bij duurstede, op marktplaats of bij albert heyn o.i,d.
plaats dan even een linkje hier of vermeld het telefoonnummer van de aanbieder.
serienummer heb ik dus helaas niet!
 
Da's shit man! Heb je altijd je deur open staan ofzo? Studentenhuis??? Al aangifte gedaan bij de politie?

peter-r-de-vries-foto.jpg
 
en dan die kop van peter r er ook nog bij, daar word ik ook niet blij van, na zo'n rotbericht.


wat kost zo'n ding?
ik ben bereid 5 euro naar je over te maken en ik hoop dat andere forumleden mijn voorbeeld volgen (je gewoon hier melden); een soort van forum-verzekering om de schade van deze misselijke diefstal te vergoeden.
5 euro is niks, maar als iedereen die hier altijd schreeuwt dat ie zo de pest heeft aan oplichting en diefstal (en wie heeft dat niet?) meedoet, kom je met de schrik vrij. (en als echt iedereen het doet, an je ook nog 3 weken naar bali om de schok te verwerken.)
maar let dan voortaan wel beter op je spullen en wie er bij in de buurt komt.
 
Je kan toch een inboedelverzekering afsluiten?

Superkut dat hij gestolen is hoor, maar heb je geen overzicht wie er bij je over de vloer komt?

Potentiele klootzakken komen echt niet over de vloer bij mij...
 
tuurlijk kan je iemand "gewoon" vragen of ie misschien iets van je gejat heeft.... als jij bijna zeker weet dat persoon X dat gedaan heeft kun je em toch gewoon de feiten voorleggen?
 
Klote joh!

dat herinnert me aan een soortgelijk incident een aantal maanden geleden: ik had nog een soundsystem op zolder staan waar ik al een aantal jaar niks mee deed zodat ik blij was toen zich een (bevriende) koper aandiende. De koop was al gesloten (ik had het geld al gehad), hij moest de spullen alleen nog komen ophalen. Toen ik toch maar (voor de zekerheid) een soundcheck ging doen om te kijken of alles nog werkte bleek dat van de 3 van de 4 15" Bassbins leeg waren...Gejat dus!!! GVD! Dat terwijl hier dus alleen maar bekenden in huis wonen. Je moet overigens wel lef hebben om op je dooie gemak 4 glijbanen open te schroeven met het risico door iemand betrapt te worden.
Enfin, de koper vond het ook wel kut voor mij zodat we alsnog een goede deal konden maken.
Tja.

Ik hoop dat je je koptelefoon alsnog terugkrijgt.
succes.
 
bij een inboedel verzekering willen ze braaksporen zien.
hier trappen ze zo niet in natuurlijk
hij lag gewoon op tafel, maar je gaat er niet van uit dat vrienden/collega,s zo iets flikken. iemand anders is er niet geweest.
ik kan nu ook niet tegen iemand gaan zeggen van kom effe hier met dat ding omdat er meerdere mensen zijn geweest
 
Als dat je vrienden zijn? Maar als je zeker weet dat er niemand anders binnen is geweest, zou ik het wel tegen die anderen zeggen. Je hoeft ze niet te beschuldigen maar, ik zou zeker niet mijn mond houden! Het zijn toch je "vrienden"
 
Hoi,
ik zou in elk geval doorgaan met rondbazuinen dat je je koptelefoon mist,mischien heeft iemand hem wel geleend en ergens anders gelegd..Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar de mijne leggen ook vaak dingen anders of spelen ermee...mijn ervaring is dat diefstal de laatste optie is als je iets kwijt bent,meestal ligt het aan mezelf..maar ik wens je sowieso veel sterkte en hoop dat je hem snel weer vindt ik gebruik ook sennheiserkoptelefoons en ze klinken erg lekker.
En als het een dief is geweest,was het geen vriend van je denk ik.....
Greetz...
:smeris:
 
Als die 'vriend' bij jou thuis komt, dan kan jij toch ook eens bij hem langs gaan. Onverwacht.

Als hij hem nog heeft zal die toch wel daar ergens liggen.

Ik zou dat echt wel doen!!!

Good luck
 
Als die 'vriend' bij jou thuis komt, dan kan jij toch ook eens bij hem langs gaan. Onverwacht.

Als hij hem nog heeft zal die toch wel daar ergens liggen.

Ik zou dat echt wel doen!!!

Good luck

------------------------------------

dat heb ik dus gedaan.
hij zat in de tuin en ik kwam de hoek om stormen met de mededeling, je weet zeker al waarvoor ik kom!
hij was niet echt verrast, en ik ben later nog quasi het huis een beetje gaan doorzoeken, maar niks gevonden.
maar ik denk dan ook niet dat hij het was.
die andere druilewapper daar in tegen ken ik nouwelijks dus hij heeft ook niks te verliezen qua vriendschap ofzo.
blijft toch moielijk om dan iemand gelijk te gaan beschuldigen.
volgende week de inoedel verzekering maar eens bellen
 
Geloof het of niet,...
Ik heb ooit in de geluidsverhuur gezeten.
Had ik een klusje ergens in een kroeg. De spullen zouden in principe blijven staan tot de volgende ochtend omdat het feestje tot laat doorging.
Ik had er best wel een grote set staan.
Maar ik kon niet goed slapen dus ik dacht:"Ik ga toch de spullen vast ophalen.
Wat denk je dat er gebeurde..???? Staat er een één of andere imbeciel die hele set te ontkoppelen en in te laden in zijn bus.
Ik vraag hem of hij hulp nodig heeft. Zegt ie dat dat goed uitkwam want hij had wat haast. (raar he?) Wat een brutaliteit.
Ondertussen de Politie gebeld en blijft die knakker volhouden tegen de Politie dat die geluidsinstallatie van hem was.
Stond met grote letters op: DLSE (Mijn bedrijf dus) maar nee,...het was toch van hem.
Ongelovelijk dus.
En nu het meest maffe van het verhaal.
De hele handel is in beslag genomen door diezelfde politie tot nader onderzoek uitwees dat inderdaad alles van mij bleek te zijn. (Heeft maar 2 maanden geduurd of zo iets).
En die knakker? Tja, was een bekende en kreeg alleen een waarschuwing.
Ik heb twee maanden op m'n spullen moeten wachten. :(
Wat een wereld,......
:confused:

Ik zou de volgende ochtend raar hebben opgekeken als ik de spullen kwam ophalen en alles was al met de noorderzon verdwenen. (Ongeveer 30.000 Gulden aan waarde).
 
Origineel geplaatst door Furious5
Potentiele klootzakken komen echt niet over de vloer bij mij...

Precies!! Het grootste gedeelte van de mensen die ik persoonlijk ken weet niet eens dat ik een slaapkamer vol met zooi heb staan. Ik ga ook geen foto's posten van m'n setup hier op het forum of ergens anders of m'n complete gearlist in m'n signature plaatsen. Leuk om mee te patsen hoor, maar dat gaat verder niemand wat aan behalve aan de mensen die ik het toevertrouw. Potentiële klootzakken moet je de kans niet eens geven.
 
Heel lullig, maar eh heb je geen slot op de deur ofzo? Voorkomen dat uitwassen gaan stelen is onmogelijk, wat je wel kunt doen is het ze zo moeilijk mogelijk maken. Erop vertrouwen dat niemand wat meeneemt is wel wat ehm, naief?


Enne vertrouwen in de mensheid heb ik allang niet meer hoor..
 
euh......

euh......

Komen we wel op SF dag trouwens?
Geven we bij binnengekomen gear een barcode-tag?
Met poortjes bj de in en uitgangen?
Je weet maar nooit ..............................................

En conroleren we dan ook op illegale software en cd's die verkocht worden onder de tafels door?:smeris:

Wil niet zeuren hoor..................maar ben uiterst voorzichtig!:dubbel: :mega: :okdan:
 
Je hebt inderdaad geen poot om op te staan als je niet hebt gezien dat hij, die druilewapper, je koptelefoon heeft meegenomen. Je kunt hoogstens naar hem toegaan en uitleggen hoe jij de zaak ziet. Als hij glashard ontkent dat hij dat ding heeft meegenomen zeg je hem gewoon rustig dat je nooit meer met hem te maken wenst te hebben. Hij moet dan zelf maar inschatten hoe belangrijk hij het vindt. Meer kun je helaas niets doen.

Uiteraard, als hij dan terugkomt op zijn woorden en de koptelefoon alsnog teruggeeft wil je natuurlijk ook niets meer met hem te maken hebben...............

Hoe dan ook, lullig voor je. Succes!
 
Back
Top