Track: Jewel of the Land

Origineel geplaatst door Bartology
Deze titel sprak me aan (ik luister niet alles, namelijk)

Relaxed, hoor :okdan:

Ik zou de sound ietsje meer de ruimte geven door voorzichtig met de reverb te spelen.
De strings/pad mogen wel ietsje meer worden aangezet.

Klinkt lekker!

(...zo te horen heb je een piano-achtergrond, klopt dat?)

:biertje:

Hoi Bartology,

Die ontbrekende ruimte zit vooral in de mp3. In het origineel is hier totaal niets van te merken.

Euuuuhh ... de achtergrond die ik heb? Eigenlijk niets. Ik heb verleden jaar eens een jaar muziekschool geprobeerd maar dat sprak me hoegenaamd niet aan, dus ben ik er al mee gestopt. Ik ben in 82 op mezelf begonnen, alles stap voor stap zelf aangeleerd. Dus zeker geen piano achtergrond ;) .

Fijn dat je 't leuk vindt :okdan:

:doei:
 
Origineel geplaatst door Danny

Euuuuhh ... de achtergrond die ik heb? Eigenlijk niets. Ik heb verleden jaar eens een jaar muziekschool geprobeerd maar dat sprak me hoegenaamd niet aan, dus ben ik er al mee gestopt. Ik ben in 82 op mezelf begonnen, alles stap voor stap zelf aangeleerd.

:doei:

Respect!
 
Haha, ik ben die track aan het luisteren en denk: wat heeft die computer van mij toch.
Met mijn gammele TASCAM 428 ben ik altijd bang dat mijn PC spontaan gaat rebooten.
Maar het zijn die windowsbliebjes :)

Dit is erg relaxte muziek. Ik vind dat je goed kan horen dat er veel werk inzit.
Mooi gedaan!
 
Origineel geplaatst door AlonsoMos
Haha, ik ben die track aan het luisteren en denk: wat heeft die computer van mij toch.
Met mijn gammele TASCAM 428 ben ik altijd bang dat mijn PC spontaan gaat rebooten.
Maar het zijn die windowsbliebjes :)

Dit is erg relaxte muziek. Ik vind dat je goed kan horen dat er veel werk inzit.
Mooi gedaan!

:dubbel: Sorry voor de bliepjes, maar op die manier krijg ik altijd wel aandacht :D. Het is steeds kiezen tussen brakke kwaliteit mp3 en veel verlies van details of hogere kwaliteit met minder verlies, maar dan wel de bliepjes ;) .

En inderdaad ... 2 en een half maanden werk wordt blijkbaar beloond door een hoge graad van appreciatie :) :) :)

:doei:
 
super

super

8D vind t een mooi track echt waar alleen kut van die bliepjes vind t wel wat te lief
wanneer ga je naar schotland hehehehe nee doet me heel erg denken aan de deepforest cd moet je maar opzoeken
zelfde soort stijl heel lief strak en heel erg melodieus trouwens die track van je had best langer gekunt je krijgt van mij een dikke plus voor arrangeren
keep up the good work !
tjebbestorm
 
Back
Top