cubase en motu

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Lid sinds
15 april 2002
Berichten
1.737
Locatie
m'n eigen wereld
hallo allemaal,

ik heb een vraag je over cubase.ik heb een motu midi express(4in 6out)gekocht voor 35 euro!!! op ebay.maar dat is niet ik wilde zeggen, nee ik wilde wat vragen.

als werkt perfect met logic,ik kan gewoon elke midi out (6x)selecteren en zo doende heb ik dus 6x midi uit met elk 16ch.

nou wilde ik dat ook in cubase proberen, maar daar kan ik alleen maar kiezen uit MODUM of PRINTER.

ik heb de motu op de modum port maar kan niet elke midi out selecteren.

kan mij iemand mededelen hoe ik dat doe. ik heb geloof ik cubase 3.5. zat al op mijn powermac toen ik heb tweede hands kocht. er zat geen handleiding van cubase bij, maar heb hem tot op heden nog nooit nodig gehad.

hoop dat iemand me kan helpen.

groeten van mars

bass-molecules
 
Heeee mister marcel,

Je moet voordat je dat kan kiezen (als je dit nog niet wist) ff je tracks naar rechts schuiven zodat je je poorten kan kiezen !!

Groetjes Glenn
 
goede morgen allemaal,

glen plumber heeft me uit de brand geholpen, en het werkt nu weer zoals het hoort.hij is persoonlijk bij me langs geweest>:halleluja

wat was nou het geval. ik heb hier voor op en PC gewerkt en ben toen overgegaan naar een MAC.nou werkt een MAC net iets anders dan een PC.

het schijnt dat je bij de MAC een programma genaamd OMS moet installeren.dit programma schijnt je midi te regelen, handig om te weten:D

ik kan nu alle 6 outs die op mijn motu zitten ook allemaal selecteren.

groetjes en tot later.

GLEN BEDANKT en die machinedrum gaat er komen, zal even duren maar dan heb je ook WAT:okdan:
 
Back
Top