hardware sequencer-meeting

Volgens mij is een gameboy met bijvoorbeeld Nanoloop strikt genomen WEL hardware.
Het is wel een computertje met een programmaatje, maar dat programmaatje is een cardrigde. Dat is hardware.
Net als bijvoorbeeld een virus of nordlead...dat is toch ook hardware?
 
Valt mee....is maar 4 uur rijden vanaf hier...:(
 
Origineel geplaatst door ZmokE
Valt mee....is maar 4 uur rijden vanaf hier...:(

Maar wel leuker :P


OT: Gaat het nog steeds om de sequencers? Want eigenlijk zie ik vooral veel synth's die ook kunnen sequencen in de lijst staan (kan ook wel mijn GEM WK8SE eens meenemen dan... da's een workstation). NFI!
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Maar wel leuker :P


OT: Gaat het nog steeds om de sequencers? Want eigenlijk zie ik vooral veel synth's die ook kunnen sequencen in de lijst staan (kan ook wel mijn GEM WK8SE eens meenemen dan... da's een workstation). NFI!
Mij is welles gezegd van wel:)
 
Ja, in principe is de meeting gericht op hardware sequencing. De MPC's, RM1x, command stations e.d. zijn daarvan natuurlijk de meest uitgelezen voorbeelden. Maar er zijn ook veel synthesizers die sequencermogelijkheden hebben, zoals de Dave Smith Evolver, Doepfer A100 en de TB-303. En natuurlijk hebben drumcomputers ook sequencers aan boord. Dit zijn leuke dingen om op zo'n meeting mee te tweaken en om te vergelijken met 'echte' sequencers. De Virus TI bijvoorbeeld licht weer precies op de grens: de arpeggio is uitgebreid te programmeren, maar nog steeds niet echt een sequencer gedeelte. Maar nu de TI eindelijk is uitgekomen is het een leuk beestje om tijdens de meeting te kunnen presenteren.

Dus, in de eerste plaats hebben we 't liefst sequencers. Maar heeft jou synth of ander apparaat ook een sequencergedeelte aan boord, dan komt ie zeker in aanmerking voor de meeting.
 
Leuk, eindelijk wat in het Noorden!!! i'll be there!!!
 
Ongelofelijk maar ik kan niet op de meeting komen die ik zelf mede-organiseer :( Dus als iemand nog een machinedrum, mpc2000 en evt een nord Modular (G2) kan meenemen...
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
Leuk, eindelijk wat in het Noorden!!! i'll be there!!!

Je bent de dag dr voor toch niet jarig he?! ;)

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Je bent de dag dr voor toch niet jarig he?! ;)

-C-

lol... neen dit keer niet... moet wel helpen verhuizen dat weekend, maar das niet op zondag... dus dat komt wel goed!!
 
Hallo allemaal,

Hier nog een mededeling van de organisatie 8o)

-Entree 5 euro geldt voor iedereen (ook voor mij) ivm personele kosten zaalhuur.
-Graag sowieso (dus met-zonder gear)opgeven via PB. We willen bij de deur een lijst met namen.
Dit om overzicht te houden wie binnen is en wie niet, op deze manier kunnen we makkelijk op elkaar en elkaar@s spullen passen.

Vergeet niet koptelefoon stekkerdozen etc mee te nemen. Stroom wordt netjes van verschillende groepen getapt.

En voor de mensen die de avond ervoor nogg Rob Acid en Planet Unknown willen meemaken. Dit hotel is letterlijk op kruipafstand en helegaar niet duur! ;)

:doei:
 
Kan iemand ook een hoop stickertjes meenemen en een stift zodat we weten aan wiens spullen we zitten en wie die gozers zijn die hippe kapsels! :)
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Kan iemand ook een hoop stickertjes meenemen en een stift zodat we weten aan wiens spullen we zitten en wie die gozers zijn die hippe kapsels! :)

Ennuh... zijn de buttons al klaar?

;)

-C-
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Kan iemand ook een hoop stickertjes meenemen en een stift zodat we weten aan wiens spullen we zitten en wie die gozers zijn die hippe kapsels! :)
Ik zat meer te denken aan een paar rondjes krantenmep voor het begin van de meeting. Leer je de namen snel genoeg....8o)
 
hahaha, erg grappig allemaal, maar het is inderdaad wel leuk om te weten wie nu wie is.....
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ipv kranten dan manuals? Leer je de gear ook meteen kennen...
Manuals meenemen is een must -damn, wat allitereert dat lekker :D

Wat denk ik ook wel praktisch is, is een male-female-TRS-verloopstukje, want je hoofdtelefoonuitgang zal nogal wat meer te lijden hebben dan gebruikelijk. Mijn MV-30 (vers binnen!) heeft een plastic jackuitgang en daar ben ik altijd wat voorzichtig mee.
 
Ik kom ook kijke .
 
Back
Top