808 voor 625 euro

Even al het zand eruit blazen en is het kraken over. ;)


Die beachparties ook van tegenwoordig, gekkenhuis!
 
citaat van de advertentie:

SP1200 met black body, goede staat (zie pict). Drumcomputer/sampler met ongeëvenaarde sound, gehanteerd door de groten der aarden: Daft Punk, Neptunes,...: 1150 EUR.


hahaha, wat een goeie, groten der aarde :stupid :stupid :stupid :stupid :kont: :kont: :kont: :kont:
 
Origineel geplaatst door sander
citaat van de advertentie:

SP1200 met black body, goede staat (zie pict). Drumcomputer/sampler met ongeëvenaarde sound, gehanteerd door de groten der aarden: Daft Punk, Neptunes,...: 1150 EUR.


hahaha, wat een goeie, groten der aarde :stupid :stupid :stupid :stupid :kont: :kont: :kont: :kont:

Hmmmm...dus je wilt zeggen dat Daft Punk geen grote naam is in de dance wereld? En Neptunes geen grote naam in R&B/Hip-Hop?

Of wil je zeggen dat je beide muzieksoorten niet trekt?

Ik zou niet zeggen dat ik de huidige Daft Punk super vindt maar "Homework" was toch echt wel geniaal te noemen.
 
Ghandi en moeder Theresa behoren tot de groten der aarde.
 
Origineel geplaatst door sander
hahaha, wat een goeie, groten der aarde :stupid :stupid :stupid :stupid :kont: :kont: :kont: :kont:

Dat het niet je favorieten zijn oké, ieder zijn smaak maar het mag toch wel duidelijk zijn dat die mannetjes het toch best goed voor elkaar hebben...(wel of geen SP1200 boeit me niet ik koop niet zo'n ding op grond van deze uitspraken)
 
Back
Top