Watsniekeburt!

[AB]

You are better than me
Lid sinds
28 februari 2005
Berichten
21
Locatie
Leeuwarden
Hallo allemaal!

Unregistrated en ik hebben een stukje van "watskeburt" na zitten maken. Deze is ietsje harder, maar wel fun. Het zijn vier maten, gelooped, om een beetje een impressie te krijgen.

Gemaakt met een: microKORG, KORG Electribe S mkII, Sonar 2.2XL, Sonar 4 en Adobe Audition 1.5 .

Voor de rest zijn wij nog dikke noobs, dit is ons eerste gefrummel.

We hopen dat jullie het ook lachen vinden. Wij wel in ieder geval :D

http://www.acidplanet.com/artist.asp?pid=569579&T=8408
 
Ja dat was het deuntje van watskebeurt

Maar waar zat die humor nou???
 
Maar waar zit die Humor (lache) nou in dit demotrackie:confused: :confused: :confused:
 
Origineel geplaatst door Dj Tony-E
lachen? nee
zeker gewoon midi bestand gedownload en naar een synth gestuurd?
Ja idd... Dacht het ook niet. We hebben het gemaakt, niet gebruik. Als je het origineel beluisterd, hoor je de verschillen wel. Maargoed, het is ook nog lang niet af.
 
Bedankt voor alle opbouwende kritiek!

...

Ab
 
Origineel geplaatst door Bubbles
Maar zo leer je het wel, dingen namaken die je vet vind. Is een veel gehoorde tip! Ook al stuur je maar een midi file naar je synth uit. En er staat toch ook al dat het maar een probeersel is? Ach ja jongens, laten we niet gelijk te negatief worden!

Ik weet niet waar jij die tip vandaan heb gehaald, ik heb hem nog nooit gehoord in ieder geval.

Die noggeneukt is echt lachen!!!
 
WMP sucks

gewoon winamp openen, de playlist... en de url ernaar toe slepen en loslaten...
desnoods dan nog ff dubbelklikken

doet ut altijd hier
 
TOch verbazingwekkend om te zien hoe snel mensen altijd weer achter een hype aanlopen.
 
Origineel geplaatst door Mostatic
Ik weet niet waar jij die tip vandaan heb gehaald, ik heb hem nog nooit gehoord in ieder geval.

Bij deze dan, shit nabouwen is een erg goede training, vooral voor je gehoor ;)
 
Back
Top