• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Syncussion, Roland CMU-800, Prophet 3000, Lexicon 224 !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Lid sinds
12 juli 2004
Berichten
681
Locatie
Zwolle
Te koop:

Pearl Syncussion
Aller allervetste analoge drums ooit. Kan geen 909, 808 of simmons tegenop.
Met originele trigger drums en standaards.
Je krijgt er een direct box bij die nodig is om de beste klank eruit te krijgen als je hem aansluit op je mengpaneel.
Euro 500,-

Roland CMU-800
Met interface card, Aplle IIe computer en software voor de CMU-800.
Zeeeer zeldzaam compleet systeem.
Is een 606 drumcomputer maar dan vetter en rauwer, klinkt super!
Een analoge bassynth die wat van een 303 wegheeft
Een analoge mono lead synth
Een analoge polyfone synth
Een mutitrack sequencer ala MC-4 (maar dan veel makkelijker te programmeren), met 8 analoge cv en gate outputs! Stuur hier bij een polyfone synth mee aan of 8 monosynths of een modulaire synth etc.
Is te syncen aan Dyn sync via een aangepast kabeltje.
En dit allemaal tegelijkertijd!!
In perfecte / nieuw staat en werkt en klinkt super, heel erg roland sound.
Euro 500,-

Prophet 3000
Zeer zeldzame 2mb sampler van Sequential Circuits met analoge resonante filters.
Heb er 2 en 1tje hou ik zelf.
Laatste product van Sequential. Zijn er maar ongeveer 250 van gemaakt, waarvan een gedeelte buggy is.
Deze werkt 100% perfect en klinkt ongelovelijk goed. Is meer een synthesizer dan een normale sampler.
Zeer uitgebreide modulatie routing ala oberheim, met 2 lfo's, 2 envelopes etc
Dit was DE sampler waar Aphex Twin zijn Selected Ambient Works II mee heeft gemaakt. Zo'n beetje alle sounds komen hieruit en niet een vcs3 of analoge polysynth, this is it. Sounds heeft hij gemaakt met de Sequential sample library. Die ik er ook bijdoe. Verder veel andere sounds, pads etc voor selected ambient works 85-92, polygon window etc komen uit de Prophet 3000. Echt unieke synth met unieke sound.
Je krijgt er een SCSI disk bij met de volledige sample library erop (51 sound sets, 102 disks). De sounds die je daarmee kan maken ben je volgens mij de rest van je leven zoet mee :)
En je kan er natuurlijk je eigen geluiden in sampelen en bewerken.
Heeft een remote control, is superlekker werken :)
Euro 1100,-

Lexicon 224
De originele Lexicon reverb, in perfecte staat, met remote!
De meest grote breedste reverb ter wereld met een magische reverb tail. De 224x / xl of 480l komen niet in de buurt!
Stop hier een heel klein klinkend geluidje in en je gelooft niet wat eruit komt.
Veel 224's zijn nu kapot of buggy. (ik heb al 2 kapotte gekocht via ebay voor ik deze te pakken kreeg) Deze is 3 jaar geleden volledig geserviced door Jim Fabiano (de expert voor oude lexicons) en is in topstaat en gaat nog heel veel jaar mee.
Met software versie 2.3. Klinkt beter door decay optimisatie en mode enhancement (aan en uitschakelbaar) en heeft meer programma's: small concert hall b, vocal plate, large concert hall b, acoustic chamber, percussion plate, small concert hall a, room a. Deze extra programma's maken hem veelzijdiger, je kan hem nu ook voor bijv percussie gebruiken wat je met oudere versies niet zo goed kan (die hebben alleen 2 hall programma's en de vocal plate, die zijn niet zo dense maar wel weer heel mooi en breed).
Als je een goede 224 zoekt, dan is dit hem!
Euro 1500,-

Ik plaats later vandaag nog wel foto's hier. Moet eerst batterijen halen voor de camera :)
 
lexicon 224 en pearl syncussion zijn verkocht
prophet 3000 gereserveerd
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top