Online release - AB11001101

Dank voor je positieve reactie. Die andere opmerkingen vind ik een beetje onzinnig.
Omdat je demos ook op zou sturen mag je eigen werk straffeloos gekopieerd worden?

Laat me dan even heel duidelijk stellen dat ik het niet op prijs stel dat een van m'n nummers in het illegale circuit terrecht komt. Want als anderen mijn muziek aanbieden aan anderen zonder mijn medeweten dan is het als het gratis is nog steeds illegaal. Natuurlijk naief om te denken dat het niet gebeurt, maar dat het als compliment zou moeten worden gezien lijkt mij pure onzin.
 
Het geldt in ieder geval voor de beginnende muziekjesmaker. Het is toch cool
dat mensen het de moeite waard vinden om te hebben? :)
 
Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in de harde versie.
Ik heb nu hoesjes (in beperkte voorraad) gemaakt.
Na m'n vakantie heb ik pas tijd gehad om het af te werken.
(op een paar proefmodellen na)
 
Ik zit nu Prosfearity te luisteren en ik vind het zeer goed klinken.
Ook dat verhaal over dof snap ik niet en ik luister het op een senheiser HD 565 koptelefoon.
Als ik zelf muziek maak 's nachts met dat ding dan klink het over mijn speakers echt slecht dus jou muziek is wel degelijk goed uitgemixt in mijn oren.
Over wat voor stijl het is...tja dat vind ik altijd een beetje vaag want iedereen heeft zo zijn mening daarover.
Het klinkt goed dus boeiend wat voor stijl het wel of niet mag zijn.
Het nummer shore heeft wel iets hakelends als de bassline en de bassdrum samen klinken maar dat komt echt door de compressie van mp3 wat geen laag kan laten horen zoals het hoort.
Vriendelijk bedankt voor deze leuke tracks.


Keep up the good work.
 
Laatst gewijzigd:
veel lullemannen hier :D

Fuse, this shit is simply the bomb ! ! !

Alle tracks dik goedgekeurd !

Maar Dry is gewoon geweldig... en 021 ook, ze zijn gewoon allemaal lekker vetjes...

nice work...

shizzle my nizzle 8)

Je hebt geluk dat ik een voorliefde heb voor dit soort tracks... :)
 
Back
Top