[Freestyle] =X= - Sequential Shit

=XTRECIST=

Signal Overload
Lid sinds
13 december 2002
Berichten
1.852
Locatie
Almere
Yeah. Ik heb weer nieuw speelgoed:

Sequential TOM

tom.jpg



Was m hier aan het testen, kijken hoe t zou werken. Zit ook deels de zooi in van Say What.
Pin me niet vast aan de opbouw, verhaal en shit. Dit is gewoon random gefreak ter voorbereiding voor live :).
Alleen voor de liefhebber van, naja, hoe klinkt t? Percussie shit in Gekraak. (Goed naar Beverly Hills 808303 geluisterd hehe)

Used:
De Tom
RS7K
Virus
Mixer. :)

9'26"
12.9 MB
X @ Home - Sequential Shit
 
Heeft toch ook nul komma ruk met tracks te maken? :confused:
 
K vin het een beetje rustig voor jou doen chris! ghehehe
 
Ja gefeli. Dit klinkt best wel heftig. Misschien net iets te lang. Al moet ik zeggen dat ie na de 2e halft nog gefreakter wordt :)
 
Ik heb me gewoon beperkt tot het bekijken van de mogelijkheden samen met de TOM en RS. Ook percussie leer, ipv eeuwig alles op de 1e tel. Dus random gefreak. Hehehe.

En ik zei ook niet dat het een track was, zie 1e post ;)



Dank voor t luisteren folkz. 8)
 
damn, dit klonk toch wel bruut zeg!

op het eerste zicht (vintagesynth) vind ik niet terug of er werkelijk een sequencer in dat beestje zit...?

EDIT!!!


blijkbaar wel, had slecht gekeken
 
Hehe, dank. ALleen niet alles is de TOM he. Beginkicks zijn de RS, die snerpende hat is de TOM.
Vanaf 4 mins hoor je m redelijk kaal ..


And don't forget kidz: Doorlussen is the answer ;)
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Hehe, dank. ALleen niet alles is de TOM he. Beginkicks zijn de RS, die snerpende hat is de TOM.
Vanaf 4 mins hoor je m redelijk kaal ..


And don't forget kidz: Doorlussen is the answer ;)

En dan toch maar exit Tom....!?
 
Mja, t is wel een coole bak, maar heb m gekocht voor live gebruik en merk dat ik m niet nodig heb. En daar kan ik m ook niet minstens 4 x doorlussen ... dus klinkt ie andersch.
Misschien ooit een kleine sampler erbij .. maar een filterbak heb ik nu meer aan. De RS7K als drumbak voldoet voorlopig wel even ;)
 
is die tom wel handig voor live? er zitten toch niet zo fantastisch veel realtime draaiknoppen aan? of is de sequencer heel vlot voor live? wat is er zo speciaal aan voor live?
 
Deze track hierboven heb ik ook live gejammed. Patterns programmeren en dan de nummers goed uit je kop kennen .. en dan elke x die nr's op tijd enteren ;) Hehe. Daarom, t is niet uber handig voor live.
 
Volgens mij heb je meer aan een TR-606,
die is wél in rec modus vrij te programmeren tijdens het afspelen.
 
tenzij met een filtjertje er achter dan of zo? :) (achter de tr606)

Ik snap niet zo heel goed hoe je uitkwam bij een TOM voor live eigenlijk, oorspronkelijk...
vanwege de programmeerbaarheid? (tune en atack en decay en zo van die dingen?)
 
nee. Ik had een soort drum backup nodig als ik de RS7000 even zou stoppen of moest switchen ... of samen met de RS jammen ... maar ik heb me vergist erin. Maar toch leuk om gehad te hebben.
Heb een leuke jamsessie mee gemaakt, en nu verder kijken ;)
 
Back
Top