zoek een synth

tomkahn

Stamgast
Lid sinds
6 Maart 2005
Berichten
292
Locatie
Venlo
Heej,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe synth/workstation. Ik heb nu een korg PA-50 en een casio PX-300 (waarvan ik enorm spijt heb......). Ik wil het liefste allebei de instrumenten inruilen en een nieuwe kopen, de ze allebij kan vervangen (eventueel een module+masterkeyboard).
De nieuwe moet vooral goede piano, rhodes/wurlitzer en orgel geluiden hebben (waarbij ik vaak denk aan kurzweil, maar die zijn wel heel erg duur.....)
Omdat ik zelf ook veel piano speel vind ik 88 toetsen wel belangrijk, maar met 76 toetsen kan ik ook leven (gewogen of half gewogen)
Wie heeft er een idee? Mijn budget is met ong. 1200 euro best wel beperkt, en meer kan ik er echt niet van maken.

alvast bedankt
 
Hmmm ja is inderdaad een leuke bak, alhoewel ik niet zo houd van rolandpiano's. Ik ben op internet nog de kurzweil PC1X tegengekomen voor maar €1199,- bij musicstore in keulen..... Heeft iemand ervaring met deze kurzweil?
 
Nog steeds op zoek naar een goede synth. Sinds de aanschaf van mijn yamaha tyros sta ik al een tijdje in twijfel om mijn roland G800 van de hand te doen. Niets kapot , werkt perfect. Alle mogelijke styles en midifiles (ongeveer zo'n 6000) kan je erbij krijgen indien je mij een goede prijs geeft (speelt van belang want dan kan ik mij een v synth aanschaffen)
Groetjes geert
 
Hah nee ik ben er al uit. Sinds ik geslaagd ben voor mijn examen (havo) zijn mijn ouders een stuk aardiger en krijg ik een korg triton extreme (ik ruil de andere twee in en de rest betalen mijn ouders) dus helaas............
 
Origineel geplaatst door tomkahn
Hah nee ik ben er al uit. Sinds ik geslaagd ben voor mijn examen (havo) zijn mijn ouders een stuk aardiger en krijg ik een korg triton extreme (ik ruil de andere twee in en de rest betalen mijn ouders) dus helaas............
Score! Proficiat, veel plezier ermee :).
 
hij krijgt gewoon een extreme kado !!!!!!:confused: :confused: :dj: :biertje:
 
Origineel geplaatst door jaccis
hij krijgt gewoon een extreme kado !!!!!!:confused: :confused: :dj: :biertje:

Verwend nest ;)
 
Mooi toch zo'n ouders..... Over een week of twee moet hij er zijn (jammer dat hij niet eerder komt want ik moet zondag optreden, en dan kan ik hem eigenlijk wel heel erg goed gebruiken......)
 
Een etxtreme is ongeveer 2500 euro's ?

Ss kijken wat ik zou doen als ik ter waarde daarvan mocht kiezen;

- Fantom XR
- Alesis Micron
- en een goede studiomicrofoon/ conversator
- goede effectenbak voor synths,zang etc... van TC electronics of zo...
 
Back
Top