Tech/Proggy groove

xpanded stereo

Ouwe rot
Lid sinds
3 augustus 2003
Berichten
2.688
Locatie
Deventer
Nieuwe track die onstaan is uit een live sessie in ableton met wat analoge bakken.
Ms-20 voor de pingel/lead sound..teebee mk2 voor de bassline..juno-106 voor een chord hier en daar.
Electrix en mfc over de beats.

Daarna in sx tot een track verknipt en wat soundjes erbij gemaakt.

home.wanadoo.nl/atiepotma .....is de site waar je hem ff met je rechtermuisknop kan saven as....

Kritiek zou erg fijn zijn!

Gr,

Chris
 
Wat een heerlijk gespeel met de filters in deze track :{ .

Lekkere beats, afwisselend. Dat houd het levendig. Echt heel gaaf gedaan dit.

't mist misschien een pakkend thema, maar op zich heb ik dat niet heel erg gemist.

:halleluja
 
lekker hoe die kick er inkomt na het intro! :okdan: Verder kwam de baslijn me ergens een beetje bekend voor (is er nu niet een top 40 trackie wat een beetje dezelfde lijn heeft). Het akkoordje met de galm is lekker, maar zou iets meer helderheid mogen hebben. Nu verzuipt het in de reverb. Ik vind het wel een lekkere feel-good track.:dj: :koffie: Leuk gedaan.
 
Thx...

Vinden jullie misschien ook dat er te weinig sub bass in zit(ik wel)...qua mix iemand tips..aanmerkingen..te veel mid....te kermis achtig/rommelig....iets anders misschien?

Verrek nu ik hem zelf weer hoor... de baslijn in het 2e stuk lijkt wel wat op the fruit van little mountain....
Maarja tis er niet om gedaan ofzo en daar ga ik ook helemaal niet over nadenken want dan zou ik bijna nix meer maken.
In alles is ook wel iets van iets anders te herkennen....helemaal bij dance muziek..toch!?
Probeer trouwens wel originele dingen te maken hoor;)
 
Die bassline doet me op een of andere manier op The Fruit van Sander Kleinenberg denken... Goed, verder is de track heel aardig, lekker gefilter!

Vind je mix wat magertjes klinken, kan wel wat voller, vooral die bassline.
 
dat heb ik idd al van meer mensen gehoord.
Is te mager...de bassline lligt er gewoon niet goed in...was jammergenoeg part of the live take...kan er nog wel wat sub onder zetten misschien.

Op naar de volgende betere:L
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top