[Speedcore] Feast of Genitals

OddIction

Ouwe rot
Lid sinds
20 juli 2004
Berichten
1.496
Locatie
.
Vandaag de laatste hand gelegd aan een nieuwe track

Feast of Genitals


Het is de allereerste track waarin im m'n Sherman filterbank gebruikt heb (Vrijdag pas binnengekregen vandaar dat het nog wat onwennigis dat monstertje)

Samples zijn afkomstig uit een serie Cult films die in de jaren 70 en begin 80 de wereld schokten, bewerkt met oa Blue Tubes Bundle en Izotope Trash

Ingredienten: 200BPM, niet standard percussies (door sherman,trash en psp nitro gehaald), verkrachte 303 (audiorealism Bassline, door de Sherman gehaald), breakbeatje met zalig kerstfeest effect en vooral macabre vocals.

Ben benieuwd of jullie een hartverzakking krijgen :duivels:

(Xtrecist bring it on 8) )
 
:o: Wordt ik nog genoemt ook! Hehehe.

Bij Speedcore denk ik eerder aan 500 BMP, minstens. Dit is gewoon uptempo Hardcore.

Het is nu 06.50, kan t nog niet voluit zetten hier.

Vind het nog steeds erg PC klinken. Ook al is de distortion wel mooi, niet 100% kapot, maar een mooi sausje :) Het klinkt nog best dof. Vocals zijn best lache. Maar de kicks zijn niet 'tang', hard, agressief. Mis ook laag.
Track opzich lijkt op Frenchcore voor zover ik dat kan beoordelen. 303tje erbij klinkt leuk erbij.

Nee, je hoeft me niet wakker te maken voor deze track. T doet me erg weinig.

Luister m vanavond nog wel een x.
 
ik vindt het wel een lekker trackje ragt wel door leuke opbouw alleen klinkt het wel heel erg alsof het uit 1 speaker geperst wordt beetje plat zeg maar
 
Neuh waarom ? Al die hokjes is nergens voor nodig... kijk naar onze collega's op speedcore.ca.... alles wat 200 bpm en daarboven is is gewoon speedcore, geen gezeur met hokjes en naampjes

Maar goed.... denk niet dat dit echt het forum is om erg serieuze comments en/of feedback te verkrijgen...

Tnx voor diegene die wel even de moeite namen :) (y)
 
Ah! Je heb je sherman binnen! 8)

Es luisteren:
Zo, je valt meteen met de deur in huis :o: Rammen, kon wel wat meer opbouw gebruiken. ;)

Erg dof idd, veel mid ook volgens mij.
Die 303 klinkt wel lekker ranzig moet ik zeggen, coole percussie ook btw!

Maar toch, speedcore kan ik het niet noemen, gewoon een ranzige bak herrie:)
 
Origineel geplaatst door D-Ranged
Ah! Je heb je sherman binnen! 8)

Es luisteren:
Zo, je valt meteen met de deur in huis :o: Rammen, kon wel wat meer opbouw gebruiken. ;)

Erg dof idd, veel mid ook volgens mij.
Die 303 klinkt wel lekker ranzig moet ik zeggen, coole percussie ook btw!

Maar toch, speedcore kan ik het niet noemen, gewoon een ranzige bak herrie:)

Jep Sherman = (L)

Wat is er mis met de opbouw dan ?? D8 toch wel dat er aardig wat structuur en variatie inzat...

Deur in huis techniek is mijn voorkeur, ik ben niet zo van de intro's en langzame opbouw, hihi zeker niet als ik op z'n rel-studio-trip zat als afgelopen weekend...

DAt ie dof is ligt een beetje aan mijn thuis situatie nu... beetje kk akoestiek (Oude boerderij met houten balken en houtenvloeren)... beetje producer prikt daar wel doorheen lijkt me...

:dj:
 
speedcore tempo = igg niet 200 bpm.

noem het dan gewoon terror/hardcore, jij wilt het in het hokje "speedcore" proppen ;)
 
ik heb hem thuis kunnen luisteren.
mijn complimenten!
ik zou er in ieder geval lekker op kunnen party-en!
 
hee vleesetert....kep eigenlijk dezelfde kritieken als de rest : klinkt een beetje dof en ik mis een leuke opbouw/arrangement....
 
Ow is dit nu speedcore :) ik snap die speed nie illemoal

Niks voor mij... kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit te gek vinden...

Gr Hen3
 
Origineel geplaatst door Henri/etgin303
Ow is dit nu speedcore :) ik snap die speed nie illemoal

Niks voor mij... kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit te gek vinden...

Gr Hen3

Ik ging "de fout" in door dit speedcore te noemen, ik krijg via MSN ed. steeds meer reacties binnen dat dit eerder Frenchcore is..... 8D hokjes.........
 
laten we het dr op houden dat het Carnicore is...
 
Back
Top