Woefiet van Forbidden Grounds => extra synthman gezocht!

Woefiet

Nieuwkomer
Lid sinds
30 april 2005
Berichten
18
Locatie
aalst / België
Hoi allen,

Daarstraks me op dit forum ingeschreven, hier een lange tekst getyped, een iets te groot attachment toegevoegd en hup, alles weer kwijt :confused:
Nu ja, is niet mijn eerste keer op zulke forums dat ik mag herbeginnen, anyway hier gaan we nog es met de voorstelling :halleluja: (maakt buiging)

Ik ben dus Woefiet, ooit gedoopt als Fredrik en zo ook gekend bij Forbidden Grounds, een engelstalige Vlaamse band die eigen muziek maakt in een heel uiteenlopend genre (van Gothic naar wave, rock, pop, met tal van andere invloeden).
Ben al een hele tijd met muziek bezig, als beroep ben ik fotograaf (heb een eigen zaak), webdesigner, doe ik videoprodukties en nog wat andere dingen. Ben voorzitter van een toneelvereniging en stichter van Forbidden Grounds, een band met aktieve, fijn gemotiveerde vrienden die wekelijks een hele avond op de vaak knetterende eigen geluidsgolven doorbrengen.

Op onze site staat trouwens een song door mezelf geschreven, uitgevoerd en gezongen, volledig op de Yamaha Motif ES 8 gemaakt.

In juli vertrekt onze toetsenist (ik hou me vooral bezig met de zang en de algemene uitvoering) naar Rusland en komt vermoedelijk niet meer terug dus zijn we dringend op zoek naar een nieuwe keyboardplayer. Joris blijft wel nog even en hoopt dat hij de nieuwe toetsenman nog gaat leren kennen (en evt wat op weg helpen).

Over 2 weken treden we op op GothicNight (meer info www.gothicnight.org).
Binnen enkele maanden hopen we te kunnen beginnen aan de opnames van onze CD (als we tegen dan al een geschikte synthman gevonden, doch er is ook een kans dat ik de synthpartijen voor mezelf neem, hoewel het leuker is van direkt de juiste man ook op onze CD te kunnen vereeuwigen).
Onze repetitieruimte/studio is gelegen in Aalst, Oost Vlaanderen, repeteren is op dinsdagavond. In de repetitieruimte staat een Yamaha Motif ES 8 evenals nog ander lekkers...
De huidige leden komen wat van overal uit vlaanderen (antwerpen, Limburg, Brussel, Geraardsbergen, Aalst,...) maar zijn wel wekelijks steeds paraat op de repetities. Geld is voor ons totaal ondergeschikt, kwaliteit, plezier, motivatie zijn wel onze drijfveren.

Hopelijk komt hier toch enige (eender welke) reaktie op

*D

Nog veel synthplezier,

Woefiet

O, ja, onze (ietwat verouderde ) website : www.forbiddengrounds.be :o:
 

Attachments

  • logo-goth-night.gif
    logo-goth-night.gif
    3,8 KB · Bekeken: 78
:maffia: ik zou m'n hoed voor je afnemen, maar de smilie werkt niet mee..

Welkom iig!
 
dank je allen voor de warme ontvangst en sympathieke opmerkingen ;)

Laat ik hopen dat Forbidden Grounds hier snel een evengek synthmaniaksje vindt als ik zelf ooit was...
Dus, toetsenwonders van in of rond Oost-Vlaanderen, laat asjeblief iets weten (ik kreeg nog geen enkele reaktie hier :erm: maar heb er wel goede hoop in 8D )
Hebben hier al wat aanvragen voor optredens maar durven momenteel niet teveel beslissen zolang we niet "kompleet" zijn...

Enne, als jullie interesse hebben dan hou ik dit sympathieke synthforum graag op de hoogte van de ontwikkelingen...

:biertje: tot ergens op een podia (hiephoi)

Woefiet
www.forbiddengrounds.be
 

Attachments

  • webflier-gothicnight.gif
    webflier-gothicnight.gif
    61,5 KB · Bekeken: 82
Nope, wij zijn geen gothic band... maar wel..

Nope, wij zijn geen gothic band... maar wel..

nog steeds zoekende..

Hoe komt het toch dat gitaristen en drummers zich overal aanmelden (doch die hebben we zat) maar (gepaste) toetsenisten onvindbaar zijn? De laatste 12 maanden hadden we hier slechts een 5tal kandidaten (geen enkel paste in het plaatje, hoofdzakelijk wegens gebrek aan tijd en motivatie).

Deze zomer hadden wij prachtige optredens op middelgrote podia, op sommige plaatsen hebben we al een mooie reputatie opgebouwd (in Merchtem werden we deze zomer door de burgemeester als helden onthaald..) maar een toetsenist die wekelijks (op dinsdagavond) op de reps kan zijn (in een prachtig rep lokaal), enige eigen verbeelding en creatieve inzet en uiteraard onze heel eigen stijl van muziek (moet je eigenlijk live beoordelen want wij zijn een showgroep met ballen die een zaal echt wel kan meetrekken met heel eigen nummers) heeft is blijkbaar ontzettend zeldzaam.

Nuja, wij doen voort en wachten desnoods wel tot onze vorige toetsenist (Joris, die nu al meer dan een jaar in Moskou leeft) over een paar jaar terug komt!

Doch indien jij eventueel.......... :yamaha:
 
Back
Top