[7 mei] Utrecht: Bunker Labelnight: Holland vs. Finland

Re: Re: im there

Re: Re: im there

Origineel geplaatst door sander
Is dat zo. Raar dat wij dat dan niet weten.

dan zou ik toch maar eens opletten wat er over m geschreven wordt!
:engel: smackos weet t wel maar durft het niet te zeggen hehehehehehehe...

ik geloof toch echt dat er vorig jaar meer mensen stonden te dansen,
op elektrovolt dan legowelt (langweiligkeit5) in de boterwaag, ofniet jim...
 
Re: Re: Re: im there

Re: Re: Re: im there

Origineel geplaatst door tjebbestorm
ik geloof toch echt dat er vorig jaar meer mensen stonden te dansen,
op elektrovolt dan legowelt (langweiligkeit5) in de boterwaag, ofniet jim...

Al wat ik me kan van de reacties op Elektrovolt die avond kan herinneren is dat iemand in het publiek zei dat het wel verdacht veel op Legowelt leek :D
 
dat is deels waar, maar natuurlijk ook geinspireerd door vele anderen.
en mijn muziek klinkt al jaren zo, ik heb ergens nog een paar tapes liggen van toen ik klein was dat ik de zelfde soort melodieen speelde op mijn hammond, gitaar, altviool, oude amiga (sonix) bandjes enz...

natuurlijk is Legowelt ook door een aantal dezelfde artiesten geinspireerd, dus het is zeker mogelijk dat het een beetje op elkaar lijkt.

elke set is bij mij anders, soms doe ik van die glibber italo dingen, soms snoeiharde acid achtige dingen, soms totale freaky chaos.

ik herinner me trouwens een erg goede Lego liveset, 7 december 2001 in de bazart. denk aan albums als 'Tracks from the tube' en 'Wirtschaftswunder'. ook erg slechte, zoals een van de laatste keren in het Paard...
 
Ach, 't is ook geen verwijt. Alleen in het licht van waar jouw maatje dit gesprekje heen wil sturen leek 't me wel een aardige constatering. Als hij zo graag een keertje met Legowelt wil spelen, waarom vraagt 'ie het dan niet gewoon, in plaats van te doen alsof 'ie 'm wil 'uitdagen' voor een 'battle'?
 
ik zie het ook niet als een verwijt, Brian :)
ik hoor vaak dat mensen mijn muziek met Legowelt vergelijken, prima. ik zie het gewoon als mijn eigen muziek.

over de 'battle' : het gaat mij niet om wie het beste is, maar om het gezellig muziek maken. daarom zou een jam een betere benaming zijn. lijkt me leuk trouwens, ik weet niet wat jullie denken ?:biertje:
 
re

re

luister nou de bedoeling is ook inderdaad dat ze met zn tweeen gaan freake op t podium,
dus yamme zoals ik al had gezegd.
elkaar uitdagen is goed voor de inpiratie,en vibe en wat ik er nog aan toe wou voegen is dat ze samen dus uiteindelijk een act samen zijn maar dat t los begint van elkaar dus alleen midi sync

en elektro en lego kennen elkaar wel een tijdje en ze zijn er volgens mij wel voor in om tegen en met elkaar te freake no problem

ik vind dat elektrovolt wat voller en feller is kwa sound en wat meer opzwepend ,en hij maakt steeds iets nieuws met de sound van vroeger
integenstelling tot legowelt .legowelt is wat meer ouwe electro classic rustig tempo ,echt kraftwerk .

en dat samen op 1 podium vind ik vetter dan vet
:maffia: dus lego kom op. en ik regel met matty dat t gebeurt is toch vet ofniet

im the lizard king i can do everything..... 8)
 
trouwens

trouwens

jij heb toen niet gespeeld of wel mister orque,
shame on you.... had het nog vetter geweest
hehehehe nee ben niet bang om iemand uit te dagen maar ik pas niet in zijn straatje kwa, sounds en elektrovolt wel en omdat ze dus zoveel met elkaar worden vergeleken,
leek het mij leuk om ze dus naast elkaar neer te zetten met allebei een live set in plaats van draaitafels (vorig jaar)shame on you legowelt anders hadden we het vorig jaar geweten. ze zijn allebei vet julile alledrie (orque) trouwens dus mischien worden jullie alledrie wel gevraagd om dit te doen! hahahahaahahahahahah nininini.....
meer zeg ik niet :duivels: whaaaaahaha tjebbestorm . ps: wordt een mooie show
 
Re: re

Re: re

Origineel geplaatst door tjebbestorm
ik vind dat elektrovolt wat voller en feller is kwa sound en wat meer opzwepend ,en hij maakt steeds iets nieuws met de sound van vroeger
integenstelling tot legowelt .legowelt is wat meer ouwe electro classic rustig tempo ,echt kraftwerk .


uhh, legowelt lijkt voor geen meter op kraftwerk. De muziek van electrovolt ken ik eigelijk helemaal niet (sorry Jimmy). Heb uiteraard ooit wel eens een nummer gehoord, maar te weinig om zo uit m'n hoofd te kunnen zeggen dat hij een bepaalde style heeft. Staat er een livesetje online?
 
kijk maar uit tjebbe, anders komen de zwarte helikopters overvliegen en de illuminati je geheugen flashen !!! heheheheh:P
 
Re: re

Re: re

Origineel geplaatst door tjebbestorm
speel je ook dan de 7de

Prima kans om een eind aan deze hijack te maken en weer definitief ontopic te komen :D

flyer23.jpg


http://www.theaterkikker.nl/muziek.php?id=377&agenda=algemeen
 
Back
Top