audio realism hidden joke ?

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.097
Locatie
YOU
moet je horen,ik zit wat gezellig met de audio realism bassline te spelen en opeens verschijnt er insektje op de interface (zoals in de oude 8 bit spelletjes van toen ,met groene oogjes),die heel gezellig en op het gemak van rechts naarlinks loopt onderaan de interface van de bassline .
ik heb mijn computer gescand op virussen en er is geen enkel gevonden ;;;
Ik ben dit heus niet aan het verzinnen ......



ook leuk om te weten ,je kan de vijsjes van de substractor er gewoon uitdraaien (reason 2.5)
 
Re: audio realism hidden joke ?

Origineel geplaatst door the tall lad
moet je horen,ik zit wat gezellig met de audio realism bassline te spelen en opeens verschijnt er insektje op de interface (zoals in de oude 8 bit spelletjes van toen ,met groene oogjes),die heel gezellig en op het gemak van rechts naarlinks loopt onderaan de interface van de bassline .
ik heb mijn computer gescand op virussen en er is geen enkel gevonden ;;;
Ik ben dit heus niet aan het verzinnen ......



ook leuk om te weten ,je kan de vijsjes van de substractor er gewoon uitdraaien (reason 2.5)

Ik had ook een plugin op mijn computer, geloof blockfish, spitfish of zoiets. Ik klikte eens op de vijzen en ze kwamen eruit. Toen klikte ik er 3 los. Het voorpaneel hing toen nog aan 1 schroef en viel als je die wegdeed. Je zag toen de credits op een microchip staan.

[EDIT] De vijzen losdraaien van de Subtractor bevestigd in Reason 3.0 door mij [/EDIT]
 
Laatst gewijzigd:
ik heb een krzw2000 is best een goede synt , daar hebben ze ook spelletjes ingedaan
in de display , moet je een bepaalde toetscombinatie indrukken komt er een spelletje uit , ik geloof pong
en met dat spelletje kun je ook de geluiden van de synth bedienen
voor mij hoeft dat niet, al die gekigheid:( :stupid
 
Beetje ala Elvis in de machinedrum dus?
 
ak.Sys heeft een primitieve versie van Snake in de virtuele frontpanel:
 

Attachments

  • snake.jpg
    snake.jpg
    24,3 KB · Bekeken: 32
Hier zijn de vijzen van de Subtractor in verschillende posities.
 

Attachments

  • subtractor.jpg
    subtractor.jpg
    1,9 KB · Bekeken: 52
het is een yoke in bassline hebben ze mij teruggemaild

Een yoke?

yoke n.
1. A crossbar with two U-shaped pieces that encircle the necks of a pair of oxen or other draft animals working together.
2. pl. yoke or yokes A pair of draft animals, such as oxen, joined by a yoke.
3. A bar used with a double harness to connect the collar of each horse to the pole of a wagon or coach.

Volgens mij bedoel je "joke" :D
 
Origineel geplaatst door Breed
Vertel....

Oh op random momenten kun je bij het opstarten van de machinedrum Elvis in het scherm zien.

Grappig maar verder nutteloos natuulk!
 
er zijn ook hele kleine afbeeldingen , in nanometers gemeten, die op prints door de ontwikkelaar zijn verborgen
namen en figuren een soort handtekening , allemaal zonder dat het bedrijf er van weet

kan best zijn als je met een electronenmicroscoop goed op je prints kijkt , er alllerlijk figuren te zien zijn:D
 
Re: audio realism hidden joke ?

Origineel geplaatst door the tall lad
moet je horen,ik zit wat gezellig met de audio realism bassline te spelen en opeens verschijnt er insektje op de interface (zoals in de oude 8 bit spelletjes van toen ,met groene oogjes),die heel gezellig en op het gemak van rechts naarlinks loopt onderaan de interface van de bassline .
ik heb mijn computer gescand op virussen en er is geen enkel gevonden ;;;
Ik ben dit heus niet aan het verzinnen ......



ook leuk om te weten ,je kan de vijsjes van de substractor er gewoon uitdraaien (reason 2.5)

Dat zijn dus typische voorbeelden van easter eggs.

RS
 
Ik heb het beestje ook een keer zien lopen over de bassline :)
 
Back
Top