gezocht: Yamaha CS-15

Status
Please reply by conversation.

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.104
Locatie
Hellevoetsluis
Gezocht: Een Yamaha CS15 8o)

Dit lijkt me echt een hele grappige synth

Wie er een heeft en er vanaf wil, of misschien weet je iemand of een plek waar die te koop staat... reacties zijn welkom!

Alvast bedankt, Sander
 
Kan me voorstellen dat omdat-ie niet al te duur is, het niet de moeite is om 'm te verkopen plus dat-ie gaaf is voor er bij.

Dat zal het wel zijn :)
 
Hé Sander,

Alles goed?

Ik probeer al tijden mijn CS15d te ruilen voor een CS15, maar niks hoor. Het is inmiddels 16 jaar geleden datik de laatste CS15 'live' heb gezien... Erg mooie machine, maar blijkbaar nogal zeldzaam. Of zó geliefd bij de huidige bezitters dat ze er niet meer vanaf willen...

Mocht je iemand tegenkomen die er twee heeft... :W

Doei,
JP8
 
ik ruil de mijne wel tegen een machinedrum}:|
 
Mocht je iemand tegenkomen die er twee heeft...

...Dan hoor je het wel.

ik denk idd dat-ie gewoon goed inzetbaar is, en door z'n lage prijs vaak de moeite niet waard is om te verkopen.
Of je moet echt in flinke geldnood zitten, maar dan nog..
 
Hey Grainshifter 8o) ben jij ooit van plan de CS15 weg te doen? :duivels: ghehe

en zoja, wanneer en zonee, waarom niet?
 
;)

Rombraz, ik zag dat je je CS30 verkoopt nadat je de CS15 had gehoord.. verschillen die zoveel dan qua sound?
 
cs15

cs15

het zijn 2 totaal verschillende bakken ,en ik vind de cs15 echt beter,maarja dat is persoonlijk..

bij de cs30 word de wavevorm gemoduleerd door de lfo (vandaar ook die snelle lfo)

bij de cs15 pakt die echt een wavevorm, waardoor die naar mijns inzien een stuk dikker klingt

bij de cs30 is die sequenser gewoon heel tof ,ik houd hem ook maar het is zeker een vette bak.

maar kwa sound gaat de cs15 toch echt dieper..

ik wil ooit ook zeker nog een cs15..

plus dat die duofoon te bespelen is als ik mij niet vergis.

maargoed de cs30 kan weer dingen die een cs15 niet kan kwestie van smaak:)
 
Hmm..

Dat van die sound wist ik allemaal niet.
Ik heb een CS30 waar ik erg gelukkig mee ben.
Een CS30 kan je inderdaad niet duofoon bespelen...een CS15 wel joh?
Stom dat ze dat dan ook niet in een CS30 gemaakt hebben.


Ik zou ook wel een CS15 erbij willen. (voor ernaast :D)
Maar dan zou ik de CS30 en CS15 wel willen modden om ze modulair aan elkaar te kunnen hangen/patchen.
 
ik heb de cs15 nog maar net,hoe bijzonder hij klinkt weet ik niet(niet veel vergelijkbaars gehad)maar ik hou m omdat hij toch wel appart klinkt.(rauw/diep) erg leuk voor leads/bass.....
 
is dit nog aktueel?
iemand biedt mij er eentje te ruil aan, maar dus wel zo rond de 600-650!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top