Ok, op veler verzoek JV1010 - 250 eur

Oh, ik heb er 1 voor ongeveer dezelfde prijs bij Cash converters Rdam nieuwe binnenweg gezien.
 
299,- om precies te zijn.....(kom er net vandaan tijdens mijn dagelijkse lunch uitje.....) er staat ook een roland soundcanvas sc80 (geloof ik))
 
Origineel geplaatst door bob303vs909
299,- om precies te zijn.....(kom er net vandaan tijdens mijn dagelijkse lunch uitje.....) er staat ook een roland soundcanvas sc80 (geloof ik))

Aha, dus jij bent degene die alle koopjes voor mijn neus wegkaapt. ;)

Waar werk je trouwens?
 
alsop architects....

het enige wat ik daar heb weggekaapt is een harman/kardon receiver, spliksplinter nieuw, voor 100 eurooooootjes.....ze wisten echt niet wat ze verkochte hahahaha

verder is het daar redelijk knudde...de CC in amsterdam, die bij het vondelpark, heeft meestal veel meer.
 
cc vondelpark

cc vondelpark

Daar is dus wel de moeite waard ff te kijken?
Woon daar toch vrij dicht bij.. en als het weer drukker is rijdt ik er zowat iedere dag langs...
 
Origineel geplaatst door bob303vs909
299,- om precies te zijn.....(kom er net vandaan tijdens mijn dagelijkse lunch uitje.....) er staat ook een roland soundcanvas sc80 (geloof ik))

He shit, zat er een grote sticker op die JV1010? Ik weet toevallig iemand die een JV1010 en een SC80 had maar niet wist wat je ermee kon doen...
 
[nog off topicer]

allemaal bouwko's hier?
hmmm... een vreemd gevoel van deja-vu bekruipt mij...
:)
 
WTF IS EEN BOUWKO?

WTF IS EEN BOUWKO?

ik ben gewoon systeemanalist bij een bank, waar heb je het over?

:confused: :confused: :confused:
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin


He shit, zat er een grote sticker op die JV1010? Ik weet toevallig iemand die een JV1010 en een SC80 had maar niet wist wat je ermee kon doen...

Volgens mij zat er idd een sticker op.
 
[bouwko is de delftse term voor bouwkunde-student, architecten e.d. met al die praat over architectuur dacht ik dat er hier mensen waren die, net als ik, ook bouwkunde gestudeerd hadden. maar niet dus. sorry voor de verwarring en vooral voor de of-topicerheid van mijn post]
 
bouwkunde.. zucht, ik heb wel oog voor de mooie gebouwen er aan overgehouden en de maten van grind. :P
 
Back
Top