Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
White Noise - Love without sound

udpstudio_blowup_1.jpg


Wat een ongelooflijk mooie muziek, kunnen hedendaagse electronische muzikanten nog veel van leren..
 
Origineel geplaatst door Alexander
White Noise - Love without sound
Wat een ongelooflijk mooie muziek, kunnen hedendaagse electronische muzikanten nog veel van leren..

Amen! Heb hier ook een paar werkjes van, prachtig idd... Maar weer eens onder het stof vandaan halen.

Nu eerst: Jamie Lidell- You've got me up (live @ the Scala) Een dansje waard..8D
 
The Limit-Say Yeah
 
daft punk - technologic

raar genoeg ga ik deze steeds beter vinden (heb er ook al zat verschillende versies van gehoord)

hierna in mijn playlist: benny benassi ft. patrick hernandez - born to be alive

bliepbliep
 
Het derde - nooit officieel uitgebrachte - studio album van de synth pop band Propaganda.

De nummers komen uit de studio, en zijn via via op mijn harde schijf terecht gekomen...

Uniek materiaal van Propaganga met als gast muzikanten onder meer die gitaar speler van Depeche Mode en de (ex)toetsenist van OMD.

Vet album hoor!
 
Tangerine Dream - "Force Majeure"
 
The Smiths- Meat is murder
 
Jamiroquai - Dynamite
dynamite.jpg
 
Origineel geplaatst door bliepbliep
jamiroquai is zeker vette muziek!

vroegah was die muziek beter (net als alles overigens :D )

bliepbliep

Ik heb de afgelopen dagen die nieuwe single voorbij horen komen en moet zeggen dat ik het nog steeds heerlijke muziek vind. Stuart Zender was legendarisch en het is wat minder funk, maar wat meer disco, maar toch nog steeds erg lekker!

Anti-pop consortium - Rinseflow

77631076-d62b-4f4a-82b6-fe3fae9c7d6a.large-profile.jpg
 
"Bring It On" - Goose ; deze CD is een leuke mix van synth & guitars - voor de liefhebbers van de muziek van bvb. Soulwax is dit een absolute aanrader
 
Origineel geplaatst door Alexander
Ik heb de afgelopen dagen die nieuwe single voorbij horen komen en moet zeggen dat ik het nog steeds heerlijke muziek vind. Stuart Zender was legendarisch en het is wat minder funk, maar wat meer disco, maar toch nog steeds erg lekker!

Anti-pop consortium - Rinseflow

77631076-d62b-4f4a-82b6-fe3fae9c7d6a.large-profile.jpg

ANTI POP :halleluja

hierzo Red Hot Chili Peppers - Strip my mind
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top