Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kenny Larkin - Integration (+8 records 1991)

Tja... je moet wat als je niet meer slapen kunt:z
 
Juan Atkins - 20 years of Metroplex

ben al heel lang fan van cybotron, model500 etc. maar dit is toch echt een hele vette verzamelaar en maakt ook angstig duidelijk hoe ver die gast z'n tijd vooruit was....of hoe hard wij aan het recyclen zijn ;)
 
House Party 12, the hardcore rave mix. Geweldige TCM tussenstukjes trouwens haha!:dj:
 
Trans X - Living on Video (1983, niet de 2003 versie natuurlijk)

Bravo voor lekkere foute synthpop shitz met relaxte detuned stukjes (hopelijk zo bedoeld, je weet 't niet, maar klinkt wel lekkerr) ;)

trans-x-living_on_video_s.jpg
 
Bij philips intern hebben ze het Melissa project waarmee muziek gedeeld wordt..

Daar kwam ik synthesizer greatest 1,2 en 4 tegen.. leuk om weer eens te luisteren.
 
@Alexander: pcies, met funk verdrijven die nare muziek! :D

Synthesizer greatest kon ik niet echt meer mooi vinden na de originelen te hebben gehoord.
Het is te clean...
Ik heb er nog wel een compilatie van liggen en een paar platen...vooral die eerste hoes is gewoon super!
 
Origineel geplaatst door TanTaRa
Synthesizer greatest kon ik niet echt meer mooi vinden na de originelen te hebben gehoord.
Het is te clean...
Ik heb er nog wel een compilatie van liggen en een paar platen...vooral die eerste hoes is gewoon super!

tja, mijn mening is daarover in 2en gedeeld:

De originelen van bijv. Jarre en Vangelis zijn inderdaad niet te overtreffen !
Vele coverversie´s op die albums vind ik toch naar (met clean bedoel je "perfect"?) pure synthesizermuziek klinken, wat natuurlijk ook de opzet is van "Synthesizer Greatest". Zo vind ik o.a. de originele "Radio Activity" van Kraftwerk wel erg goed (ik luister ´m nog steeds), maar de gesynthesizete versie van Star Inc. vind ik toch voller, dynamischer en krachtiger ingespeeld.

Laat ik zeggen dat ik ongeveer 50% van "Synthesizer Greatest" beter én slechter vind als het origineel. Luisteren doe ik naar beide..................


www.synthesizer-greatest.info
 
Hey, die site van jou is echt leuk! Ik heb diverse CD's uit die collectie gehad!

Mooi hoor.

Tja, het is altijd wel leuk om die 'covers' naast de originelen te hebben!
 
@michael-rozema

Ik kom op je site niet de "trance edition" tegen. Hoort die niet in die collectie thuis? Ik kan er ook maar weinig over vinden. Ik heb deze namelijk ooit eens in de schappen zien liggen bij een zaakje.
 

Attachments

  • 2818309.jpg
    2818309.jpg
    18,1 KB · Bekeken: 56
Origineel geplaatst door mc_kwok
@michael-rozema

Ik kom op je site niet de "trance edition" tegen. Hoort die niet in die collectie thuis? Ik kan er ook maar weinig over vinden. Ik heb deze namelijk ooit eens in de schappen zien liggen bij een zaakje.

"Synthesizer Greatest - The Trance Edition" bezit ik ook en ik ben al een poos aan het twijfelen of dit album wel in mijn website past, omdat deze muziek namelijk niet in dezelfde stijl gesynthesized is als de vroegere "Synthesizer Greatest"-collectie van Ed Starink.

Momenteel ben ik bezig om een extra pagina aan te leggen met vergelijkbare albums en daar plaats ik deze ook in. Ook de engelse vertaling zal ik nog moeten bijstellen. Deze werkzaamheden laat ik echter aan mijn broer over, dus dat duurt nog wel even.

Toch heel erg bedankt voor je goede tip !!! Mocht er trouwens iemand zo´n vergelijkbare CD ergens uit het buitenland kennen, zou ik de melding daarvan ook enorm waarderen......
 
Op dit moment: Black Dog - (Bytes)

Op een vorig moment: Miles Davis - On the Corner :halleluja FREAKEN!!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top